Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:54:54 GMT

رشد سهام آسیا اقیانوسیه / افت شاخص شانگهای

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۴۶۱۶

رشد سهام آسیا اقیانوسیه / افت شاخص شانگهای

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز دوشنبه، سهام آسیا اقیانوسیه علی‌رغم افت شاخص شانگهای پس از اخبار تحریم اسمیک چین توسط آمریکا رشد کردند.
سهام شرکت اسمیک پس از این که گزارشات نشان داد آمریکا به دنبال تحریم صادرات به این شرکت به بهانه امکان استفاده نظامی از تجهیزات آمریکایی است، بیش از ۴ درصد سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن درصد رشد کرد در حالی که نیکی ژاپن ۰.۷۲ درصد بالا آمد.

در بازار چین، کامپوزیت شانگهای با سقوط سهام اسمیک پس از خبر تحریم آن توسط آمریکا ۰.۲۳ درصد افت کرد. شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۵۴ درصد بالا آمد.

ای‌اس‌اکس استرالیا با رشد اندک ۰.۰۸ درصدی روبرو شد، در حالی که کوسپی کره‌جنوبی ۱.۵۲ درصد جهش کرد.

در بازار ارز، رشد دلار در برابر ارزهای مهم آسیا اقیانوسیه متوقف شد. در مقابل یوآن چین، دلار ۰.۰۲ درصد افت کرد و به نرخ برابری ۶.۸۲۰۵ واحد رسید، در حالی که در مقابل ین ژاپن ۰.۲۴ درصد افت کرد و به نرخ برابری ۱۰۵.۳۴ واحد رسید.

کد خبر 5034633

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام اسیا بورس دلار بازار سهام تولید نفت قیمت دلار ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس بورس قیمت طلا وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی صادرات نفت آسیا اقیانوسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۲ هزار و ۸۳۳ واحد کاهش معادل ۳۹ صدم درصد در محدوده ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحد قرار گرفت.
نماد‌های شستا، فارس، وبملت، وامید و شبندر از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد فملی، فولاد، همراه و بوعلی با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، وبملت، فملی، فولاد، شپنا و خودرو هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۰۵ واحد کاهش به عدد ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحد رسید.
نماد‌های آریا، مارون، شگویا، زاگرس و سپهر از نماد‌های با تاثیر منفی و نماد‌های ارفع، تجلی و بگیلان از نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۱۷۸ نماد مثبت برابر ۶۱۶ نماد منفی بود. ۸۶ صف خرید مقابل ۲۹۱ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۵۷۵ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۲۲ میلیارد دلار بود.

 

دیگر خبرها

  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • سقوط شاخص بورس برخی کشورها پس از حمله ایران به اسرائیل
  • رشد شاخص S&P در سال ۲۰۲۳
  • بازار سهام اروپا تحت تاثیر پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی قرار گرفت؟
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در ۲ پُست کمبود دارد
  • سقوط بازار آسیا بعد از واکنش ایران!
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • سقوط بازار آسیا بعد از واکنش ایران