Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعودی فر معاون بهداشت علوم پزشکی دزفول گفت: ۸۳۷ مدرسه و ۱۴۱ هزار دانش آموز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول وجود دارد که در ۴ بازرسی مشترک به همراهی نمایندگان آموزش و پرورش، ۱۶ اخطاریه به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی به مدارس داده شد.

او بیان داشت: از ۲۸ شهریورماه تا چهارم مهرماه، ۹۷۵ مورد بازرسی از اماکن متبرکه و مساجد دزفول صورت گرفته که ۸۵ درصد آن‌ها بهداشت فردی را رعایت کرده و ۸۷ درصد نیز از ماسک استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی فر افزود: ۹۳۹ مورد بازرسی از مدارس دزفول صورت گرفته که ۸۴ درصد بهداشت فردی را رعایت و ۸۳ درصد از ماسک استفاده کردند همچنین در ۱۶ مورد بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۰۰ درصد هم بهداشتی فردی را رعایت کرده و هم ماسک زده بودند و توزیع واکسن آنفلوآنزا طبق قانون و فقط بین گروه‌های هدف توزیع می‌شود لذا از مسوولان ادارات و نهاد‌های دزفول درخواست می‌شود مطالبه نکنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: وضعیت دزفول از نظر کرونا در حال حاضر نارنجی است این در حالی است که هفته گذشته وضعیت زرد بوده و کمی سهل انگاری وضعیت را قرمز خواهد کرد و تاکنون ۸ هزار نفر در دزفول درگیر کرونا شده‌اند که ۷ هزار و ۴۰۰ نفر بهبود یافته و ۳۳۶ نفر جان باخته‌اند که قبلا برخی روز‌ها ۸ نفر به علت کرونا در دزفول جان خود را از دست می‌داد که اکنون این آمار به ۲ مورد فوتی در هفته رسیده است.

این مقام مسئول گفت: ۴۹۰ نفر تا ۲ روز قبل در شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند بر اثر کرونا جان باخته‌اند که از این تعداد ۳۳۵ نفر از دزفول، ۱۱۵ نفر از شوش و ۴۰ نفر از گتوند بوده‌اند و ۷۸ درصد مردم دزفول، ۶۷ درصد مردم شوش و ۴۱ درصد مردم گتوند از ماسک استفاده کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.
وی گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.
حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل