Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-فرمانده کل سپاه تاکید کرد: برای اینکه تحریف فرهنگ دفاع مقدس اتفاق نیفتد، بهتر است که همه فرماندهان و کسانی که در جنگ حضور داشتند، هر آنچه به چشم دیدند را بازنویسی کنند.

سردار سرلشکر حسین سلامی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌توانیم جلوی تحریف دفاع مقدس را بگیریم، گفت: همیشه کسانی وجود دارند، کلمات را از موضع خودشان جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داستان‌ها را به گونه دیگری تعریف و آن را بیان می‌کنند، برای اینکه نسل‌ها منحرف شود و افتخارات گذشته در پرده‌هایی از ابهام باقی بماند.

سینه‌های فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس سرشار از خاطرات واقعی از آن دوران است

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: الحمدالله فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هنوز زنده هستند و سینه‌هایشان سرشار از خاطرات واقعی از آن دوران است.

سلامی تأکید کرد: برای اینکه تحریف فرهنگ دفاع مقدس اتفاق نیفتد، بهتر است که همه فرماندهان و کسانی که در جنگ حضور داشتند، هر آنچه به چشم دیدند را بازنویسی کنند.

جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدس می تواند از تحریف جلوگیری کند
فرمانده کل سپاه افزود: این خاطرات وقتی جمع شود، می توانیم از تحریف‌ها جلوگیری کنیم ولی این واقعیت وجود دارد، جنگ بین واقعیت و مجاز، جنگ بین حق و باطل است، یعنی آن کسی می‌خواهد واقعیت مجازی بسازد و به جای واقعیت حقیقی آن را جا بیندازد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این داستان همیشه ادامه دارد، جنگ بین حق و باطل، جنگ بین تحریف و واقعیت است.

خورشید حقیقت پشت هیچ ابری نمی‌ماند
وی تأکید کرد: منحرف کردن هر واقعیتی از مسیر خود تحریف است و همیشه وجود دارد، اما خورشید حقیقت پشت هیچ ابری نمی ماند.

سلامی اظهار کرد: همان‌طور که حقیقت امام حسین(ع) هر روز که زمان می‌گذرد به رغم همه تلاش‌ها برای تحریف آن واقعه بزرگ، روشن و درخشان باقی ماند، دفاع مقدس هم همین‌طور باقی خواهد ماند.

سالروز شروع نبرد نابرابر رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، آغاز هفته‌ی دفاع مقدس است و مهم‌ترین خطری که  این دفاع ارزشمند را تهدید می‌کند، خطر تحریف است.

 

بیشتر بخوانید: واکنش فرمانده سپاه به اظهارات ترامپ درباره ترور رئیس جمهور سوریه

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار سلامی تحریف دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی تحریف دفاع مقدس هفته دفاع مقدس فرمانده کل سپاه دفاع مقدس جنگ بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری