Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:09:28 GMT

الوطن: حذف عجیب و حسرت بزرگ برای السد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۴۸۰۱

الوطن: حذف عجیب و حسرت بزرگ برای السد

روزنامه قطری الوطن به انتقاد از عملکرد السد بعد از شکست برابر پرسپولیس پرداخت و حذف این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا عجیب دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، السد در دیدار برابر پرسپولیس با یک گل تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد. السد امید نخست قطر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود آن هم باتوجه به میزبانی که قطر در این رقابت ها داشت اما این تیم پرستاره با مربی بزرگ خود بازی را برابر پرسپولیس واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوطن در این باره نوشت: پرسپولیس نظر تاکتیکی برتر از السد بود و همین باعث شد تا به دور بعد راه پیدا کند. بازیکنان پرسپولیس به خوبی دستورات سرمربی تیم را در میدان اجرا کردند اما السد اصلا برندگی و جنگندگی لازم را نداشت و بازیکنان این تیم در میدان سنگین بودند و آنچنان که بایسته و شایسته بود ظاهر نشدند.

در ادامه گزارش الوطن آمده است: نه بازیکنان السد انگیزه لازم را داشتند و نه سرمربی تیم از هوش و ذکاوت برخوردار بود. السد آماتور بود و از امکانات زیادی که داشت استفاده نکرد. السد با این بازیکنان بزرگ و نام آشنایی که داشت از شانس های اصلی قهرمانی بود اما این تیم خود و هوادارانش را خوار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. هیچ کس انتظار رقم خوردن این سناریو را نداشت. بعد از حذف ناباورانه الدحیل همه امیدها به السد بود اما این تیم هم ناامید کننده بود. این بار لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی خاص و استثنایی برگزار شد و همه چیز مهیا بود تا یک نماینده از قطر قهرمان شود اما السد هم به شکل عجیبی حذف شد. بسیار امیدوار بودیم که یکی از دو نماینده پرستاره ما قهرمان شوند اما اینگونه نشد.

الوطن در ادامه نوشت: السد باتوجه به جذب فوق ستاره‌ای مثل کاسورلا امید نخست قهرمانی بود. این تیم در مرحله گروهی بهترین بود و 14 گل به ثمر رساند اما مشکلات دفاعی همچنان که در مرحله گروهی در تیم مشهود بود کار دست شاگردان ژاوی داد. از همان ابتدای بازی معلوم بود که پرسپولیس به دنبال پیروزی روی توپ های بلند و ضد حملات است. السد حمله می کرد و پرسپولیس دفاع می کرد و چشم به ضد حملات دوخته بود و این سبک بازی تیم جواب داد. تیر دروازه سه بار (طبق ادعای روزنامه قطری) السد را نجات داد اما ژاوی اشتباهات تیمش را برطرف نکرد و در نهایت السد شکست عجیبی را متحمل و حذف شد. ژاوی تصمیمات درستی در این دیدار نگرفت و روی گل پرسپولیس به وضوح بازیکنان السد اشتباه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژاوی هرناندس السد قطر تيم فوتبال پرسپوليس ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب این هفته لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه دستگردی به مصاف هوادار تهران رفت که این بازی مهیج و پرگل با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

اتفاق عجیب این مسابقه تعویض زودهنگام حامد پاکدل بود. رضا عنایتی در دقیقه ۲۵ مهاجم اسبق پرسپولیس را را تعویض کرد و علی اکبر رنجبر را به زمین فرستاد.

پاکدل که از این تعویض بسیار ناراحت بود مستقیم راهی رختکن شد. حالا عنایتی سرمربی پیکان در مورد این تعویض عجیب و زودهنگام توضیح داد.

ویدئو: 330334

او در این باره گفت:"حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی."

او در مورد رفتن پاکدل به رختکن گفت:"حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود‌. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند."

دیگر خبرها

  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • خلاصه بازی آاس رم ۲ - آث میلان ۱؛ پیروزی بزرگ برای آقای گلادیاتور
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)