Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد بابیان اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعابات آب، فاضلاب، برق و گاز معاف هستند، افزود: این معافیت برای ساختمان‌های احداثی بر اساس الگوی مصرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  تأکید کرد: متقاضیان با معرفی این نهاد به دستگاه‌های مربوطه، از پرداخت هزینه انشعاب برق، گاز، آب، فاضلاب، گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری تنها برای یک‌بار معاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید 

توزیع ۵۴۷ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین از پرداخت اجاره‌بها به مددجویان مستأجر خبر داد و گفت: این نهاد هرساله کمک‌هزینه اجاره مسکن به خانوار‌های مددجوی تحت حمایت خودپرداخت می‌کند.

او با اشاره به این‌که هم‌اکنون ۹۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستأجر هستند، اظهار کرد: سال گذشته به ۴۵۵ مددجوی فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اجاره مسکن پرداخت شد.

الهی راد با اشاره به شرایط سخت خانوار‌های مستأجر برای تأمین هزینه‌ها و اجاره مسکن در سال جاری گفت: کمیته امداد امسال نیز به‌صورت بلاعوض و یا در قالب وام‌های قرض‌الحسنه به این خانوار‌ها کمک اعطا می‌کند.

او  همچنین از ساخت و تعمیر پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددجویان خراسان شمالی کمیته امداد خراسان شمالی تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ قائم مقام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان در آئین واگذاری ۸۷۶ واحد مسکونی به مددجویان گفت: ارائه مسکن در راستای توانمندسازی خانواده‌های مددجو و خود اتکایی آنها صورت می‌گیرد و امروز همزمان ۳۳ هزار واحد مسکونی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در سراسر کشور به مددجویان واگذار شد.

جعفر روشن سرشت افزود: میانگین برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۱۵۰ میلیون آن از طریق کمیته امداد و مابقی آن از طریق خیران، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی و آورده مددجویان تامین شده است

او در ادامه با تاکید بر اینکه برای ساخت این واحد‌ها در استان ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: پارسال هم ۸۲۲ مورد تعمیرات منزل مسکونی مددجویان با ۱۶ میلیارد تومان هزینه انجام شد و همچنین تامین اعتبار ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با همکاری شرکت گاز استان برای ۹۷ واحد مسکونی مددجویی گاز کشی شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیمه برای بیش از ۳هزار مددجوی کمیته امداد در استان همدان
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان