Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعید نصر سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آن‌ها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ایمن سازی راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستا، یکی از فعالیت‌های این اداره کل را تشکیل داده که شامل حفظ و نگهداری این راه‌ها شامل ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های است.
نصر گفت: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به تبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان استان و این اداره کل است.
سرپرست اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه طول راه‌های روستایی مازندران ۷۸۰۰ کیلومتر است، افزود: بیش از ۱۲۰ کیلومتر عملیات خط کشی در شهریورماه امسال در راه‌های روستایی مازندران صورت پذیرفت.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران راه های روستایی محصولات کشاورزی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سراهای پرخطر بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،همکاری نکردن اوقاف و وزارت میراث فرهنگی یکی از عمده ترین علل ایمن نشدن این سراها است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است