Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، دواین جانسون ملقب به راک به صورت رسمی از جو بایدن، معاون دولت قبلی آمریکا که رقیب دونالد ترامپ است و همینطور کاملا هریس، در انتخابات ریاست جمهور امسال آمریکا اعلام کرد.

او  ویدیویی ۷ دقیقه‌ای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در میانه آن، مکالمه‌های خودش به همراه بایدن و هریس نیز گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت که با این دو نفر صحبت‌های مهم و مفیدی داشته است.

جانسون گفت: به عنوان کسی که سال‌ها مستقل بوده ام و ایدئولوژی میانه رویی داشتم، اکنون احساس می‌کنم که جو بایدن و سناتور هریس بهترین انتخاب برای هدایت کشور ما هستند. من آن‌ها را تایید و حمایت می‌کنم تا به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور آینده آمریکا تبدیل شوند.

این اولین باری است که دواین جانسون به صورت علنی یک نامزد ریاست جمهوری را حمایت و تایید می‌کند. اگرچه او ادعا می‌کند در گذشته به دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه سابقه رای دادن داشته است.

البته جانسون پیش از این هم از رسانه‌های اجتماعی برای انتشار پیام‌های سیاسی خود بهره گرفته بود. او چند ماه قبل نیز با انتشار پستی خواستار تغییر در هدایت این کشور شده بود.

گفتنی است وبسایت مووی وب او را بعد از جو بایدن به عنوان سومین فرد پرطرفدار برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرد. او مدتی قبل هم پر درآمدترین بازیگر سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگر هالیوود انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی‌ها را تصویب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آغاز تلاش جمهوری خواهان برای مبارزه با تقلب در انتخابات
  • گزافه‌ گویی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران
  • گزافه‌گویی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: قضاوت ما بر مبنای رفتار کاخ سفید است/ ریزپرنده‎‌های اصفهان درحد اسباب‌بازی بودند
  • اختلافات جمهوریخواهان بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند