Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با انتشار شایعاتی از قصد آمریکا برای بستن سفارتش در عراق، اواخر وقت یکشنبه شب، برخی رسانه‌ها از جمله «اسکای نیوز» از خروج سفیر آمریکا از بغداد خبر دادند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با برخی شایعات در خصوص قصد آمریکا برای بستن سفارت خود در بغداد، شبکه خبری اسکای نیوز اواخر یکشنبه‌شب (دیشب) از خروج «ماتیو تولر» سفیر آمریکا از بغداد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسکای نیوز در خبری کوتاه و فوری که رسانه‌های عراقی از جمله شبکه خبری «السومریه» آن را بازنشر کردند، ادعا کرد که تولر بغداد را به مقصد اربیل (مرکز کردستان) ترک کرده است.

به ادعای اسکای، سفیر آمریکا به مقر کنسولگری این کشور در اربیل رفته است، اما تاکنون منبعی رسمی این خبر را تایید نکرده است.

خبر این اتفاق پس از آن شایع شده که گفته شده آمریکا، دولت عراق را تهدید کرده که در واکنش به حملات پراکنده به مواضع نظامیان آمریکایی در عراق، سفارت خود را تعطیل خواهد کرد.

اسکای نیوز همچنین به نقل از منابع مطلع مدعی شده است که «تصمیم تعطیلی سفارت گرفته شده و شاید فردا [دوشنبه]اعلام شود».

در عین حال، شبکه سعودی العربیه این خبر شبکه اسکای نیوز را تکذیب کرد. شبکه عراقی السومریه نوشت: منابعی در گفتگو با شبکه العربیه گفته‌اند که سفیر آمریکا در بغداد این شهر را ترک نکرده و به اربیل نرفته است».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفارت آمریکا در بغداد نظامیان آمریکایی اربیل سفیر آمریکا اسکای نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای افزایش خدمات زیرساخت ارتباطی بنادر این استان و در ایام نوروز ۱۴۰۳ کابل های مخابراتی و فیبر نوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال داده شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد روز چهارشنبه با اعلام انتقال کابل های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم افزود: این اقدام به منظور برقراری ارتباط شبکه و تلفن بنادر شهید ذاکری و بندر بهمن قشم از ششم فروردین ماه با همکاری کارکنان معاونت برنامه ریزی انجام شده است. 

وی بیان کرد: تجهیزات فیبر نوری معروف به cud از طریق بندر پهل به بندر قشم منتقل تا با توجه به حفاری کانال عملیات کابل گذاری ارتباط شبکه و تلفن از بندر شهید ذاکری به بندر بهمن برقرار و خدمت رسانی به بندر بهمن با سهولت بهتر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است
  • اسکای‌ نیوز : استرالیا به‌دنبال منع ورود شهروندان ایران و عراق است
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس