Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجراهای آبی ها و دردسرهایی که ایجاد می شود فقط مدیریتی و مربوط به انتخاب سرمربی نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در این تیم بدون بزرگتر و بدون ستاره، هستند بازیکنانی که از این شرایط نهایت سواستفاده را می برند و با انجام برخی کارهای دور از عرف دردسرهایی درست می کنند که جمع شدن این حاشیه ها به همین راحتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای اول به درگیری و دعوای یک هافبک و یک مدافع با یکی از اعضای گروه ماساژ آبی پوشان در فرودگاه دوحه باز می گردد که ریز جزییات دلایل این درگیری حتی به گوش مدیرعامل استقلال هم می رسد. 

ظاهرا ماجرا به شکلی بوده که صحنه های خوبی در فرودگاه قطر شکل نگرفته است و تیم استقلال با همین شرایط به تهران بازگشت. 

از طرفی حواشی پایان ناپذیر همچنان ادامه داشت تا جایی که در فرودگاه امام خمینی(ره) جروبحثی بین یکی از بازیکنان تیم با یکی از اعضای گروه پزشکی استقلال شکل گرفته است. 

دلیل درگیری تکذیب مصدومیت بازیکن توسط عضو کادرپزشکی بوده که همین موضوع ناراحتی بازیکن فوق را در پی داشته است. 

بعد از پایان قضایا هم ظاهرا بازیکنان بودند که فقط می خواستند فرودگاه را ترک کرده و به نوعی با استوری ها و پست هایشان به مربیان تیم کنایه بزنند زیرا ارسلان مطهری در اولین اقدام بعد از رسیدن تیم به تهران علیه مجید نامجو مطلق و صالح مصطفوی موضع گیری کرد.

به نظر می رسد مدیران باشگاه استقلال این روزها علاوه بر چالش انتخاب سرمربی باید فکری به حال رفتارهای غیر حرفه ای بعضی بازیکنان داشته باشد زیرا این تیم در سالهای اخیر کم از این اتفاقات ضربه نخورده است. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب لیگ قهرمانان آسیا درگیری فرودگاه قطر تابناک ورزشی استقلال حاشیه مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)