Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@09:26:51 GMT

چهار تن مواد منفجره در کابل کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۲۲۵

چهار تن مواد منفجره در کابل کشف شد

وزارت کشور افغانستان دیروز در این اطلاعیه افزود که این مواد منفجره در یک خودرو مزدا جاسازی شده بود که طی عملیاتی هدفمند شناسایی شد و بدست پلیس افتاد.

در اطلاعیه آمده است: مواد منفجره بدست آمده از نوع نیترات آمونیوم است و تروریست‌ها از آن در ساخت مین‌های دست‌ساز و کنار جاده‌ای استفاده می‌کنند.

از استان قندوز در شمال افغانستان نیز گزارش شده است که نیرو‌های دولتی شب گذشته در یک عملیات علیه طالبان، چهار روستای شهرستان «علی آباد» را از کنترل طالبان خارج و به صورت کامل پاکسازی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع خبری افغانستان نوشتند که در این عملیات ۸ جنگجوی طالبان کشته و ۱۲ تن دیگر از آن‌ها زخمی شدند. در باره تلفات نیرو‌های دولتی در این عملیات اشاره‌ای نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کابل افغانستان موادمنفجره پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد یک هیات بلندپایه ترکمنستان عصر امروز (سه‌شنبه، ۴ثور) وارد کابل شده است.

این وزارت گفت این هیات با هدف ادامه گفتگوهایی که میان هیات طالبان و ترکمنستان در آن کشور به منظور توسعه تجارت و ترانزیت میان دوکشور صورت گرفته بود به کابل سفر کرده است.

به گفته این وزارت، قرار نشست سه‌جانبه جهت اتصال منطقه ای و توسعه تجارت و ترانزیت میان افغانستان، ترکمنستان و ‎قزاقستان، در روزهای آینده برگزار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم