Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@15:37:21 GMT

به بهانه فدراسیونی که بی تاج یکساله شد!!

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۲۵۳

به بهانه فدراسیونی که بی تاج یکساله شد!!

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - سروش سیری؛ چهار سال قبل وقتی مهدی تاج و علی کفاشیان در اجرای سیاست"پوتین مدودف" صندلی هایشان را در فدراسیون  جابه جا کردند، هرگز کسی گمان نمی کرد که  صندلی رییس و نایب رییس اول برای مدت طولانی خالی بماند. آن هم برای مدیرانی که در طول بیش از یک دهه حضورشان در فدراسیون، همواره به لحاظ قانونی با کابوس منع فعالیت بازنشستگان مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با اتکا به قدرت چانه زنی و تاکید فیفا بر عدم دخالت سیاست در فوتبال، همیشه پای مصلحتی را به میان می کشیدند که در واقع ابزاری برای دور زدن قانون بود. اینگونه به لطف ائتلاف تاج و کفاشیان، فدراسیونی شکل گرفت که بیش از یک دهه تمامی امورات فوتبال را بر اساس مصلحت و سفارش پیش برد. اوج این مصلحت گرایی افراطی ، قرارداد ویلموتس بود که بدون شک یک فاجعه ی مدیریتی بزرگ محسوب می شود.

دستاورد تاج و کفاشیان

حالا در سالگرد استعفای مهدی تاج، فدراسیون فوتبال ایران، تشکیلاتی ورشکسته است که برای آواربرداری از انبوه مشکلات مالی و البته مدیریتی، باید کاسه چه کنم را در میان سیاست مداران بگرداند. فدراسیونی که در فقدان رییس و نایب رییس به مجمع الجزایری تبدیل شده که تصمیمات شخصی و سلیقه‌ای در آن به وفور دیده می شود.چنان که قانون های خلق الساعه و کارشناسی نشده‌ای مانند منع ورود خارجی ها به فوتبال، زمینه ساز افزایش قیمت بازیکنان و عرصه جولان دلال ها شده است.

 حالا فوتبال ایران مانده و نهاد بالادست بلاتکلیفش که قرار بود قاتق نان باشد اما حالا قاتل جان فوتبال شده است!!

هومن جعفری کد خبر: 1074110 برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ایران مهدی تاج علی کفاشیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ایران مهدی تاج علی کفاشیان فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که عنوان شد روز گذشته محمدرضا منصوری با پایان دوران داوری خود با حضور در استودیو آنتن دقایقی مهمان ما بود و در خصوص مسائل مختلفی به گفتگو پرداخت.

یکی از بخش‌های گفتگوی شکل گرفته که مشروح آن را به طور کامل طی ساعات آتی خواهید دید مربوط به امکانات داوری در فوتبال ایران بود. محمدرضا منصوری با اشاره به این موضوع که برخی باشگاه‌ها در لیگ برتر سیستم رادیویی و هدست را خریداری کرده و پیش از بازی‌ها در اختیار تیم داوری قرار می‌دهند، به موضوع خرید دو دستگاه هدست نیز توسط فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

کمک داور باتجربه فوتبال ایران که سابقه قضاوت در رویدادهای مهم جام جهانی، جام کنفدراسیون‌ها و همچنین المپیک را در کارنامه دارد، در این بخش به نکته عجیبی اشاره کرد و مدعی شد که یکی از سیستم‌های خریداری شده توانایی هماهنگی با سیستم VAR را ندارد و این جهت بلااستفاده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • سد کجکی در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم)
  • سد کجکی سرریز کرد در افغانستان سرریز کرد؟ چرا حقابه ایران را نمی‌دهند؟ دیگر چه بهانه‌ای دارند (فیلم)
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران