Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی از آغاز مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی با لبنان طی یک یا دو هفته آینده در «الناقوره» خبر داد و معاون وزیر خارجه آمریکا نیز در همین ارتباط به لبنان سفر می‌کند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی از طریق رسانه‌های خود از نزدیک بودن مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی با لبنان خبر داد و مدعی شد لبنان اکنون به دلیل بحران اقتصادی شدید آماده‌تر از هر زمان دیگری برای مذاکره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، پیش‌بینی می‌‎شود که دور اول مذاکرات طی یک یا دو هفته آینده آغاز شود و مکان این مذاکرات مقر یونیفل در «الناقوره» (در جنوب لبنان) خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده، میانجی‌های آمریکایی و نماینده سازمان ملل نیز در این مذاکرات حضور خواهند داشت.

در همین ارتباط، روزنامه «الاخبار» لبنان نوشت، «دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک به طرف‌های مربوطه گفته که اوایل ماه آینده میلادی (اکتبر) به لبنان سفر خواهد کرد.

هفته گذشته، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، توافق ترسیم مرزی دریایی میان لبنان و رژیم اسرائیل با نظارت سازمان ملل نزدیک است و پیش‌بینی می‎شود این توافق پس از دهم اکتبر انجام شود.

مرز آبی دو طرف به علت وجود منابع نفت و گاز همواره مورد اختلاف بوده و رژیم صهیونیستی تا کنون مانع از بهره‌برداری لبنان از این منابع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یدیعوت آحارونوت بحران اقتصادی لبنان سازمان ملل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!

نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها طی ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ غزه می‌گذرد بر همگان آشکار شده است. بررسی‌های انجام شده از سوی مقامات فلسطینی از کشف چندین گور دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های ناصر و الشفا که ارتش اسراییل اقدام به انجام عملیات در آنجا کرده بود حکایت دارد، موضوعی که با تحقیقات بیشتر ابعاد آن در حال گسترش است. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه کار اسراییل نبوده است. 

در این بیانیه آمده است: ما فلسطینی‌های کشته شده طی عملیات خود را در گور‌های جمعی دفن نکردیم. این گور‌های جمعی به دست ارتش حفر نشده بود. گرچه ما در راستای تجسس برای یافتن اسرای خود، برخی از این گور‌های جمعی را نبش قبر کرده ولی اجساد را پس از بررسی بازگرداندیم. 

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید دارد: آزمایشات به صورت بسیار دقیق و محدود در مناطقی که سازمان‌های اطلاعاتی از احتمال وجود اسرا خبر داده بودند، انجام شد. این آزمایشات با احترام به حفظ حرمت متوفی انجام شد. 

با این حال، مقامات مستقل بین المللی می‌گویند رژیم صهیونیستی به طور مستقیم مسئول حفاظت از جان غیرنظامیان در این جنگ است و شواهد نشان می‌دهد این رژیم نقشی غیرقابل انکار در نسل کشی فلسطینیان دارد. 

براساس تحقیقات صورت گرفته، تاکنون در گور جمعی کشف شده در بیمارستان ناصر که ارتش رژیم صهیونیستی در ماه فوریه اقدام به محاصره و انجام عملیات نظامی در آن کرده بود، ۳۱۰ جسد یافت شده اند. در گور جمعی کشف شده در بیمارستان الشفا نیز پیکر ۳۰ فلسطینی کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید