Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@17:54:30 GMT

راه اندازی پویش نقاشی دفاع مقدس 

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۴۶۶

راه اندازی پویش نقاشی دفاع مقدس 

آسیه ملایی گفت:یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس راه اندازی پویش نقاشی ویژه گروه سنی نوجوانان با محوریت شهدا است.

«آسیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری سجادیه در هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس راه اندازی پویش نقاشی ویژه گروه سنی نوجوانان با محوریت شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج بیان کرد: به همین منظور نوجوانان مسجدی می بایست رشادت های شهدای دفاع مقدس را به تصویر کشیده و سپس تحویل ما دهند.

وی اضافه کرد: همچنین پویش دلنوشته راه اندازی شده و بچه های مسجدی دلنوشته هایی خطاب به شهدای دفاع مقدس و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته و به ما تحویل دادند.

ملایی ابراز کرد: پس از جمع آوری نقاشی ها و دلنوشته ها تصمیم گرفتیم این آثار را در قالب یک نمایشگاه، در معرض دید عموم مردم به ویژه نمازگزاران قرار دهیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج ادامه داد: در همین راستا نمایشگاه دفاع مقدس را راه اندازی کرده و بخشی از این نمایشگاه را به نقاشی ها و دلنوشته های بچه ها اختصاص دادیم.

وی اظهار کرد: علاوه بخش دیگری از نمایشگاه به نصب تصاویر و فرازهایی از وصیت نامه شهدا اختصاص داده شد البته برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بخش قابل توجهی از این نمایشگاه به عکس های این سردار رشید اسلام اختصاص یافت.

ملایی افزود: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم و دیدار با خانواده های معظم شهدا به نیابت از سردار دلها بود که به همین منظور با در دست داشتن عکس ایشان به دیدار این خانواده ها رفته و از آنها تجلیل کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج عنوان کرد: همچنین در هفته بزرگداشت دفاع مقدس بازخوانی وصایای شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی را به صورت مجازی اجرا کردیم و بر همین اساس فرازهایی از وصیت نامه این شهدا در بستر فضای مجازی منتشر شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آشنایی نوجوانان و جوانان مسجدی با سیره شهدا و نیز معرفی الگوهای شایسته به آنها بود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس جوانان دفاع مقدس کانون مساجد برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس کانون فرهنگی هنری سجادیه دفاع مقدس راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود

سعید گل فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدای سلامت و خوشنام در سراسر استان در نخستین روز از هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد: آئین بهره برداری از ۱۱۱ دستگاه موتور سیکلت ویژه بهورزان در استان برگزار خواهد شد که این برنامه در شهرستان‌های گرگان و گنبد به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی افزود: زنگ سلامت و افتتاحیه ۳۰ واحد بهداشت در مدارس استان با حضور استاندار گلستان در این هفته نواخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علم پزشکی گلستان گفت: کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفری از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: آئین کلنگ زنی خانه‌های بهداشت پست دره و قرقیجق در مراوه تپه، کلنگ زنی انبار دارویی معاونت غذا ودارو، افتتاحیه پایگاه سلامت شهرک فرهنگیان کردکوی و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از دیگر برنامه‌ها دانشگاه علوم پزشکی گلستان محسوب می‌شود.

گل فیروزی از پیاده روی همگانی کارکنان دانشگاه، ادارات و سفیران سلامت در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی (بهسازی و تجهیز) کلینیک دیابت در گرگان، افتتاحیه خانه بهداشت استون آباد شهرستان بندرگز، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از جمله برنامه‌های دانشگاه در هفته سلامت است.

وی کلنگ زنی پایگاه اورژانس نگین شهر آزاد شهر، افتتاح ۶ باب زیست پزشک در شهرستان کلاله، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت مالای شیخ و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد اشاره داشت و افزود: سخنرانی مدیران مراکز بهداشت در نماز جمعه و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان گلستان است که اجرایی می‌شود.

کد خبر 6081848

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه