Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- اوایل تیر امسال، دختر جوانی سوار خودروی مزدا به طرف خانه‌اش می‌رفت که ناگهان خودروی پژویی با خودروی او تصادف کرد و باعث خسارت زیادی به او شد.

وقتی خانم مهندس با ناراحتی از خودرو پیاده شد تا وضعیت را بررسی کند ناگهان ۳ مرد پژو سوار با قمه و چاقو پیاده شدند و به سمت دختر جوان رفتند سپس دو نفر از آن‌ها با تهدید، خودروی او را با خود بردند و یکی از آن‌ها سوار بر خودروی پژو محل را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف خودروی سرقتی
با گزارش این سرقت، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات آغاز شد. دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر متهمان که صورت‌هایشان را با ماسک بهداشتی پوشانده بودند به دست آمد. شماره پلاک خودروی سرقتی به واحدهای گشت اعلام و بررسی‌ها برای یافتن خودرو ادامه داشت تا اینکه سه هفته بعد، مأموران گشت پلیس موفق شدند خودروی سرقتی را در یکی از محله‌های جنوب پایتخت پیدا کنند.

پس از کشف خودروی مسروقه و تحویل به دختر جوان وی تصمیم گرفت به دیدن خانواده‌اش در یکی از شهرستان‌ها برود. اما زمانی که او از سفر برگشت، با خانه‌ای به‌هم ریخته مواجه شد. طلا، دلارها و اسناد و مدارک خانم مهندس که ارزش آن بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بود به سرقت رفته بود.

در ادامه بررسی‌ها تیم تحقیق به سراغ دوربین‌های مداربسته خانه رفتند. در بازبینی دوربین‌ها تصویر سه مرد جوان که صورت‌هایشان را با ماسک بهداشتی پوشانده بودند به‌دست آمد. تطبیق تصاویر این افراد با مردان خشنی که خودرو را سرقت کرده بودند این فرضیه را قوت بخشید که هر دو سرقت از سوی یک باند رخ داده باشد. چرا که حتی یکی از متهمان همان لباسی را به تن داشت که در صحنه سرقت خودروی دختر جوان به تن داشته است.

در ادامه بررسی‌ها دختر جوان سرنخی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد: مدتی قبل پسر جوانی به خواستگاری‌ام آمد و من به او پاسخ منفی دادم. کوروش از جواب رد ناراحت شد و کینه‌ام را به دل گرفت. شاید او در این ماجرا دست داشته باشد، چون تنها کسی که می‌دانست من قرار است به دیدن خانواده‌ام بروم کوروش بود.

دستگیری خواستگار جوان
بدین‌ترتیب مأموران به سراغ کوروش رفته و او را بازداشت کردند. کوروش که ابتدا منکر ماجرا بود، زمانی که با مدارک پلیسی مواجه شد، گفت: من در سرقت‌ها نبودم، اما طراحی سرقت‌ها را من انجام داده‌ام. مدتی قبل با این دختر در جریان خرید و فروش خودرو آشنا شدم. من در کار خرید و فروش خودرو هستم و میترا به‌دنبال خودروی مزدا بود. به او کمک کردم تا خودروی مناسبی خریداری کند.

او ادامه داد: کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و او هم به من ابراز علاقه کرد. قرار بود ازدواج کنیم. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه احساس کردم میترا تمایلی به این رابطه ندارد. دیگر تلفن‌هایم را پاسخ نمی‌داد و هر بار که می‌خواستم او را ببینم بهانه می‌آورد. در نهایت هم به من گفت از ازدواج با من منصرف شده است. بعداً فهمیدم که او با پسر دیگری که وضع مالی خیلی خوبی دارد آشنا شده است. از این رفتار میترا کینه به دل گرفتم، او عاشق من نبود. نمی‌توانستم کسی که احساساتم را به بازی گرفته بود ببخشم.

اجیر کردن سارق
پسر جوان ادامه داد: تا انتقام نمی‌گرفتم آرام نمی‌شدم، در مدتی که با میترا دوست بودم از ساعت رفت و آمدهایش خبر داشتم. او به عنوان مهندس در یک شرکت خصوصی کار می‌کرد. به سراغ سه نفر از دوستانم رفتم. به آن‌ها پیشنهاد دادم تا در انتقام گرفتن از میترا با من همراه شوند و در عوض پول خوبی به آن‌ها بدهم. نقشه اولمان سرقت خودروی میترا بود. با خودرواش کاری نداشتم فقط می‌خواستم احساس از دست دادن را تجربه کند. سرقت از خانه هم نقشه من بود. همدستانم کلید خانه میترا را از داخل ماشین او برداشته بودند. من از پول و طلاهای مسروقه خبری ندارم دست سارقان است هدف من اذیت و انتقام‌گیری بود.

با اعتراف پسر جوان، به دستور بازپرس قدیر احمدزاده، او در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای بازداشت سه سارق اجیر شده ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل مرگبار برسر یک دختر

  به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، نیمه دوم بهمن سال گذشته، خانواده‌ای با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران شکایت کردند، پسر جوان‌شان ازخانه بیرون رفته وناپدیدشده است.در تحقیقات پلیسی معلوم شد او با دختری از اقوام‌شان که ۲۳ ساله ودانشجوست، مدتی نامزد بوده که ارتباط‌شان قطع شده است.بنابراین دختر جوان احضار و مدعی شد از گم شدن نامزد سابقش اطلاع ندارد و قرار است با مرد دیگری نامزد کند.با گذشت بیش از دو ماه از این ماجرا مأموران پی بردند مرد گم شده آخرین بارسوار  یک خودروی پراید شده است. با تحقیق‌ از راننده پراید به نام سامان مشخص شد، او پیش از این نامزد سابق مرد گمشده را به دانشگاه می‌رسانده است. مأموران وقتی متوجه شدند این راننده اینترنتی، خواستگار جدید دختر جوان است هفته گذشته او را به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت کردند.
​​​​​​​سامان منکر اطلاعی از سرنوشت مرد گمشده بود اما دو روز پیش به قتل اعتراف کرد و گفت‌: چند ماه قبل با دختر جوانی که دانشجو بود، آشنا شدم و او را به‌عنوان مسافر از مقابل دانشگاه به خانه‌‌اش رساندم. از رفتارش خوشم آمد و همین باعث آشنایی‌مان شد و تلفنی حرف می‌زدیم و گاهی همدیگر را می‌دیدم. بعد از مدتی از او خواستگاری کردم و حتی تلفنی با پدرش هم حرف زدم و قرار بود به خواستگاری‌‌اش بروم. از چند هفته قبل، دختر مورد علاقه‌ام سعی می‌کرد از من فاصله بگیرد. به تلفن‌هایم به درستی جواب نمی‌داد تا این‌که یک روز گوشی‌‌اش را گرفتم و متوجه ارتباط تلفنی و پیامکی او با مردی شدم. بعد از دعوا و درگیری گفت که ‌شش ماه با پسر یکی از اقوام‌شان نامزد بوده و به دلیل اختلافاتی از او جدا شده بود. حالا آن مرد دست‌بردار نبود. با شنیدن این حرف‌ها عصبانی شدم و خواستم با خواستگار سابقش قرار ملاقاتی بگذارد تا با او حرف بزنم. قبول کرد و روز حادثه، او همراه دختر مورد علاقه‌ام سوار خودروی پرایدم شد. 
متهم به قتل ادامه داد: بعدازطی مسافتی از تهران بیرون رفتیم و با آن مرد حرف زدم که دختر جوان را فراموش کند اما دعوای‌مان شد و می‌گفت به او علاقه دارد. زد و خوردمان بالا گرفت و پیاده شدیم. در را قفل کردم و آن دختر در خودرو گرفتار شد. رقیب عشقی‌ام را با چاقو زدم که فوت شد. جسد را در صندوق عقب انداخته و راهی جاده ساوه شدیم و با بیرون آوردن جسد، روی آن بنزین ریخته و آتش زدم و در بیابان‌های کنار جاده رها کردم. آن دختر را هم تهدید کردم سکوت کند. 
با اعتراف مرد جوان، دختر مورد علاقه‌‌اش نیز بازداشت شد و در تحقیقات گفت‌: وقتی خواستگار جدیدم متوجه شد نامزد سابقم دوباره می‌خواهد به خواستگاری‌ام بیاید، این دعوا شکل گرفت. هرچه به او التماس کردم من به نامزد سابقم پاسخ منفی دادم، توجهی نکرد. سامان روز حادثه مقابل چشمانم، خواستگار سابقم را به قتل رساند و بعد جسد را سوزاند. در این مدت من را تهدید کرده بود اگر موضوع را فاش کنم، من و خانواده‌ام را به قتل می‌رساند و جسدمان را آتش می‌زند. از ترس این‌که جان خود و خانواده‌ام به خطر نیفتد، سکوت کردم. 
سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با تأیید این خبر به «جام‌جم» گفت‌: با اعتراف این دو نفر، تیمی از مأموران به محل رها شدن جسد سوخته در جاده ساوه رفتند تا ردی از او پیدا کنند. متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند