Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه دفتر ایثارگران در دادگستری استان مرکزی باید مستقر شود گفت: اقدام جهادی و عمل انقلابی دو رویکرد مهم در دادگستری استان مرکزی است.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جلسه دیدار با ایثارگران دادگستری استان مرکزی با اشاره به جایگاه ایثارگران و خانواده شهدا در جامعه اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید از شهدای دفاع مقدس، شهدای ترور، نیروی انتظامی، مدافع حرم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. داریم که کسی نمی‌تواند قدردان یک قطره از خون آن‌ها باشد و ممکن است در عمل مشکلاتی وجود داشته باشد، اما همه برای شهدا و جانبازان و ایثارگران خدمت می‌کنیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که انجام می‌شود، زیرا حضور در منزل خانواده شهدا و هم‌نشینی با پدران و مادران شهدا افتخار بزرگ و ارزشمند است.

رییس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: فرزند شهید در همه زمینه‌ها از جمله نظم، مطالبه‌گری و ... باید اول و در زمینه ترویج روحیه ایثار و شهادت پیش قدم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: در گام نخست در دادگستری استان باید دفتر ایثارگران مجموعه دادگستری مستقر و برای کاهش مشکلات باید کارگروهی در حوزه رفاهیات و سایر موارد تشکیل شود و مسئولان ذیربط در زمینه مقام ارزشی و اخلاق شهدا، فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و اخلاق مدیریتی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس اقدام کنند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی افزود: در بحث ورود خانواده شهدا و فرزندان شهدا و ایثارگران به ادارات دولتی اولویت‌هایی اعطا شده، اما پس از ورود و در عرصه‌ی فعالیت‌های شغلی می‌بایست آن‌ها خود توانمندی هایشان را بروز داده و تلاش کنند. یکی دیگر از اولویت‌ها در این حوزه فعالیت صندوق‌های قرض الحسنه، ارائه تسهیلات به افراد است که باید آورده‌ای فراهم و به صورت ماهیانه به افراد تسهیلات قرض‌الحسنه داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد: نیرو‌های قضایی سرمایه‌های نظام هستند و هر زمان که صدمه ببینند در واقع گوشه‌ای از بیت‌المال و نظام آسیب می‌بیند؛ بنابراین با چنین دیدگاهی باید از منابع انسانی، اخلاقی، عفت و سایر موارد حفاظت و پاسداری کرد و با احساس مسئولیت جدی‌تر عمل کرد.

بیشتر بخوانید: امنیت و اقتدار را مدیون دوران دفاع مقدس و برنامه ریزی‌های مجاهدان پس از دوران جنگ هستیم

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا این تفکر بین همه مدیران ترویج پیدا کند، زیرا امروز نیاز به تفکر جهادی و انقلابی داریم و اگر مردم از تبعیض، رانت، اختلاس و سایر موارد معترضند باید تفکر انقلابی و مدیریت جهادی حاکم شود تا بتواند با فساد مبارزه کند، زیرا این تفکر ناب متصل به ولایت است که می‌تواند گره‌گشا باشد؛ در دوران سخت جنگ این تفکر کشور را نجات داد.

رییس دستگاه قضایی استان افزود: در حدود ۲۰۰ سال گذشته در کشور جنگی نبوده است که حکومت مستقر بتواند پیروز شود؛ حتی با اعلام بی‌طرفی کشور اشغال شد و شاهد قتل، غارت، خونریزی بودیم، اما تفکر جهادی و انقلابی سبب شد تا در دوران دفاع مقدس کشور با کمترین امکانات پیروز شود و اکنون هم در حوزه اقتصاد و سلامت اداری باید تفکر انقلابی و جهادی وجود داشته باشد که ایثارگران دادگستری نماینده این کار در دادگستری هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان مرکزی دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مرکزی دفاع مقدس رییس کل دادگستری استان مرکزی دادگستری استان خانواده شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس قصد تغییر آرایش نیروهای خود را در منطقه ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دولت لندن برنامه ای برای ملحق شدن به طرح آمریکا برای استقرار نیرو در سواحل فلسطین اشغالی ندارد.

روزنامه تلگراف به نقل از منبعی در نیروی دریایی انگلیس گزارش داد که این کشور هیچ برنامه ای برای پیوستن به نیروی دریایی آمریکا در عملیات نظامی در سواحل فلسطین اشغالی ندارد.

تلگراف با یادآوری اینکه لندن دو ناو جنگی در منطقه مستقر کرده است، به نقل از این منبع افزود: ناوشکن «اچ ام اس دایموند» انگلیس در دریای سرخ در سواحل یمن فعالیت می کند و دیگر ناوشکن انگلیس هم دریای عرب مستقر است.

شبکه خبری سی ان ان روز جمعه گزارش داد که آمریکا آماده کمک به رژیم صهیونیستی برای رهگیری هرگونه حمله علیه این رژیم در روزهای آینده است.

نشریه وال استریت ژورنال پیشتر گزارش داده بود که آمریکا حداقل دو کشتی جنگی را به منظور تقویت حفاظت از رژیم صهیونیستی در منطقه مستقر کرده است.

کد خبر 6076911

دیگر خبرها

  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • نیمه نامرئی فناوری؛ آیا هوش مصنوعی قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد؟
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند
  • تماس دولت پرتغال با ایران درباره کشتی توقیف‌شده
  • انگلیس قصد تغییر آرایش نیروهای خود را در منطقه ندارد
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان