Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا موفق شد نخستین بازی خود در لالیگا را با یک پیروزی قاطع پشت سر بگذارد.
به گزارش آریا، بارسلونا در نخستین بازی خود و در چارچوب سومین هفته لالیگا میزبان ویارئال بود و در نهایت تیم رونالد کومان با نتیجه پر گل 4-0 پیروز این بازی شد. آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا در این بازی بریس کرد و یک پنالتی نیز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرح گل ها:
بارسلونا 1-0 ویارئال؛ آنسو فاتی 15`: ارسال بلند فوق العاده کلمنت لنگلت در پشت مدافعین ویارئال به جوردی آلبا رسید و این بازیکن با یک پاس کات بک، توپ را به آنسو فاتی رساند. آنسو فاتی نیز با شوتی سر ضرب توپ را به زیبایی در دروازه آسنخو قرار داد.
بارسلونا 2-0 ویارئال؛ آنسو فاتی 19`: فیلیپه کوتینیو از زمین بارسلونا توپ را گرفت و تا پشت محوطه ویارئال پیش روی کرد. سپس با یک پاس، آنسو فاتی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی توپ را وارد دروازه ویارئال کرد تا در 4 دقیقه بریس کرده باشد.
بارسلونا 3-0 ویارئال؛ لیونل مسی 35`: خطای ماریو گاسپار روی آنسو فاتی در محوطه جریمه، باعث اعلام یک پنالتی به سود بارسلونا شد. لیونل مسی این پنالتی را تبدیل به گل کرد.
بارسلونا 4-0 ویارئال؛ پائو تورس (گل به خودی) 1+45`: سانتر زیبای لیونل مسی برای سرخیو بوسکتس، باعث شد تا پائو تورس مرتکب یک اشتباه شود و توپ را درون دروازه خودی جا دهد.

- در دیداری که هنریک مخیتاریان و ادین ژکو، قدر موقعیت های مسلم گلزنی را ندانستند، کریستیانو رونالدو از تک موقعیت های خود نهایت استفاده را برد تا اولین شکست فصل به تیم آندره آ پیرلو تحمیل نشود. رم گل دوم را در شرایطی دریافت کرد که تیم برتر زمین بود و یوونتوس به دلیل اخراج رابیو با 10 بازیکن به بازی ادامه می داد.
شاگردان آندره پیرلو در دیداری که دو بار از حریف عقب افتاده و در نیمه دوم 10 نفره هم شدند، در نهایت با دبل کریستیانو رونالدو از شکست گریخته و در دومین دیدار فصل به یک امتیاز قناعت کردند. این رم بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 12 و روی حرکن فردی و تماشایی هنریک میخیتاریان می توانست به گل اول بازی دست یابد، اما ضربه زمینی او توسط وژنیک شزنی مهار شد.
در ادامه حملات رم ادامه یافت و در نهایت این تیم در دقیقه 30 صاحب یک ضربه پنالتی شد. جوردن ورتو پشت توپ قرار گرفت و علیرغم حرکت خوب شزنی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.  سه دقیقه بعد کریستیانو رونالدو روی پاس آرون رمزی می توانست موقعیتی خطرناک روی دروازه رم ایجاد کند، اما ارسال او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 43 این بار یوونتوس بود که صاحب یک موقعیت پنالتی شد. مطابق انتظار کریستیانو رونالدو پشت ضربه ایستاد و موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.
اما در اوقات تلف شده نیمه اول بود که رم به گل دوم هم دست یافت. ارسال عرضی هنریک میخیتاریان در موقعیتی تک به تک به ورتو رسید و او با ضربه ای دقیق و زمینی گل دوم را به ثمر رساند تا رم با برتری 1-2 راهی رختکن شود. رم در دقایق ابتدایی نیمه دوم هجومی ظاهر شد و در دقیقه 51 و با ضربه تماشایی پدرو از پشت محوطه می توانست به گل سوم دست یابد، اما شزنی دروازه را نجات داد. اما در دقیقه 55 رم تا آستانه گلزنی پیش رفت. ادین ژکو درون محوطه و با چرخشی تماشایی و قدرت بدنی از سد اسپیناتزولا گذشت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.
در دقیقه 58 و با حرکت آلوارو موراتا این یوونتوس بود که می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه چکشی کریستیانو رونالئو در محوطه توسط دروازه بان رم مهار شد. در دقیقه 62 آدرین رابیو از زمین اخراج شد تا کار یوونتوس برای بازگشت دشوارتر شود. اما در دقیقه 70 باز هم رونالدو به داد یوونتوس رسید. روی ارسال دقیق دانیلو از سمت راست، این ستاره پرتغالی با پروازی بلند و ضربه سر فوق العاده موفق شد دروازه رم را باز کند. در ادامه بازی رم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه یوونتوس خلق کرد، اما به نتیجه ای نرسید و در نهایت دو تیم در این دیدار به تساوی 2-2 رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا فاتی رم یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)