Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری گفت: نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نوجوانان و جوانان و با دعوت یکی از اساتید برجسته استانی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نوجوانان و جوانان و با دعوت یکی از اساتید برجسته استانی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این نشست به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در راستای بیان رشادت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان و پاسخ به شبهات در خصوص مسائل مربوط به دفاع مقدس برگزارشده است.

 

وی ابراز کرد: توجه به ارزش ها و فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد بود.

 

طاهری گفت: در این مراسم سرهنگ عبدالمجید کریمی جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مراسم احیای نخستین شب از لیالی قدر ساعت ۲۳ جمعه شب، ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۱۹ ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقا میری و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج حسن شالبافان برگزار می‌شود.

مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان، نیز ساعت ۲۳ یکشنبه شب ۱۲ فروردین‌ماه مصادف با دومین شب قدر و شب شهادت امیرالمؤمنین (ع) با سخنرانی حضرت آیت الله میرباقری و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج محمد رضا غلامرضا زاده برگزار می‌شود.

مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان، ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب ۱۴ فروردین‌ماه مصادف با آخرین شب از لیالی قدر نیز با سخنرانی و مراسم احیای حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج عباس حیدر زاده برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه شرح و تفسیر آیات نیز توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم همراه با اجرای تواشیع توسط گروه نور المهدی و ترتیل خوانی قرآن کریم نیز توسط حاج مهدی فروغی، حاج حسین یزدان پناه و حاج احمد دباغ نیز در شب ۲۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • نشست هم اندیشی شهرداری با سرکنسولگری چین در بندرعباس
  • نشست هم‌اندیشی با وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری؛ 27 اردیبهشت 1402
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود