Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:07:01 GMT

بوسکتس: با تغییر سیستم کومان باید زود سازگار شویم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۶۷۶

بوسکتس: با تغییر سیستم کومان باید زود سازگار شویم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته بارسلونا در اولین بازی فصل خود مقابل ویارئال به برتری 4 بر صفر رسید. در این بازی کومان از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد. سیستمی که برای بارسلونا تازگی دارد.

سرخیو بوسکتس در خصوص این بازی گفت: فاتی نشان داد که چه توانایی‌هایی دارد. او خارق العاده بود ولی باید حواسمان باشد که با او به آرامی رفتار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگذاریم که او فوتبالش را بازی کنیم و او را برای ماندن در بهترین فرمش کمکش کنیم.

یکی از کاپیتان‌های بارسلونا در خصوص سیستم بازی این تیم گفت: سیستم متفاوتی است با هم‌تیمی های جدید ولی ما باید سعی کنیم در زودترین حالت ممکن با آن سازگار شویم. البته این برد به ما اعتماد به نفس خوبی خواهد داد.

بوسکتس در خصوص رفتن سوارس و اتمسفر خوب رختکن نیز اظهار نظر کرد.

ستاره بارسلونا گفت: بازی خوبی بود و در نیمه دوم شدت بازی را کاهش دادیم. در حالت کلی خوشحالیم و من اطمینان دارم که با حفظ پیروزی‌هایمان بهتر خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کومان سوارس بارسلونا بوسکتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم

به گزارش ورزش سه، دیدار پیکان و هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شرایطی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان، در خصوص این تساوی گفت: می‌دانستیم تیم هوادار در نیمه اول فشار وارد می‌کند تا بتواند نتیجه بگیرد و گل بزند و همین اتفاق هم افتاد. ما آنالیز کرده بودیم اما نتوانستیم درست انجام بدهیم و گل خوردیم. خدا را شکر بچه‌ها کامبک زدند و توانستیم با دو گلی که زدیم، بازی را برگردانیم.

او در خصوص شرایط مالی این باشگاه عنوان کرد: کارنامه باشگاه پیکان مشخص است.‌ من به عنوان کسی که چهار سال است در این تیم هستم، هر سال پولم را به صورت کامل دریافت کرده‌ام و از این بابت باشگاه هیچ مشکلی ندارد. کمااینکه پاداش‌های خوبی هم برای بازی‌ها گذاشته‌اند و جا دارد از مدیریت باشگاه، آقای مددی و دیگر دوستان و اعضای هیئت مدیره تشکر کتم که این انگیزه را به تیم دادند و خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم و از آخر جدول جدا شویم.

ناصری با اشاره به اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، گفت: امسال قراردادم به پایان می‌رسد، اما قرارداد من با پیکان دلی است. باید ببینیم شرایط چطور است و صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گلر پیکان در پایان در خصوص رتبه مدنظر این تیم در پایان فصل جاری گفت: ما در نیم فصل صحبت کردیم که انشالله بتوانیم فصل را با رتبه تک رقمی تمام کنیم و دنبال همین هم هستیم. فاصله امتیازی‌مان هم زیاد نیست و انشالله بتوانیم در بازی‌های رو در رو با حریفان، بازی‌ها را ببریم.

دیگر خبرها

  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم