Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنور فوتبال در اروپا داغ شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/7/7؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پرسپولیس ایران 1-0 السد قطر / طوفان سرخ همه چیز را درنوردید، السد، ژاوی و تیرهای دروازه را

پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آل کثیر در دقیقه 90 گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

بی ‌سلیقگی به سبک رسانه ملی / مهم ترین گل فصل پرسپولیس سانسور شد

پرسپولیس ایران و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با گل دقیقه آخری عیسی آل کثیر با نتیجه 1 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل عیسی آل کثیر در دقیقه 90 روی کرنر ارسالی امید عالیشاه با ضربه سر به ثمر رسید. نکته منفی این قضیه، پخش این گل از سوی صدا و سیما بود. هنوز توپ وارد دروازه نشده بود و چشم هواداران پرسپولیس به توپ بود تا سرنوشت توپ را ببینند که ناگهان تصویر قطع شد و این گل از سوی تلویزیون سانسور شد.

دلیل سانسور این گل، خوشحالی پس از گل عیسی آل کثیر بود که لباس خود را در آورد، چیزی که بارها در مسابقات مختلف شاهد آن بوده ایم. بعد از این سانسورِ اعصاب خرد کن، رسانه ملی چند بار صحنه آهسته گل را نشان داد اما دیگر بی فایده بود. آن لحظه که باید گل پخش نشد و لذت هواداران پرسپولیس تبدیل به ضد حال شده بود.

پس از بازی در سایت ها و کانال های مختلف، تیتر عجیب "گل بدون سانسور پرسپولیس" را دیدیم. چیزی که شاید در نگاه اول خنده دار باشد، اما بیانگر وضعیت تلخ این روزهای صدا و سیماست.

النصر عربستان 1-0 التعاون عربستان / صعود به یک چهارم نهایی با گلزنی عبدالرزاق حمدالله

النصر عربستان و التعاون عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 1 بر 0 النصر به پایان رسید.

عبدالرزاق حمدلله، مهاجم النصر، تک گل این بازی را به ثمر رساند.

پس از الاهلی عربستان، پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس ایران، النصر چهارمین تیمی است که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند. مرحله یک چهارم نهایی در منطقه غرب، فردا قرعه کشی می شود.

رنس 0-2 پاری سن ژرمن؛ سرانجام یخ مائورو ایکاردی باز شد بارسلونا 4-0 ویارئال؛ آنسو فاتی، ستاره درخشان نیوکمپ آاس رم 2-2 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو در نقش فرشته نجات آندره آ پیرلو کادیز 1-3 سویا؛ تعویض های طلایی لوپتگی موتور سویا را روشن کرد ناپولی 6-0 جنوا؛ خط و نشان برای یوونتوس کروتونه 0-2 میلان؛ بدون ستاره ها اما با ذهنیت برنده منچستر سیتی 2-5 لسترسیتی؛ صدر جدول در تسخیر شاگردان راجرز اتلتیکو مادرید 6-1 گرانادا؛ نمایش قدرت در شب رونمایی از ال پیستولرو هوفنهایم 4-1 بایرن مونیخ؛ تیم توقف ناپذیر فلیک بالاخره شکست خورد تاتنهام 1-1 نیوکاسل؛ دست دایر برد اسپرز را به باد داد شفیلد یونایتد 0-1 لیدز یونایتد؛ پاتریک بمفورد سه امتیاز ارزشمند از برامال لین به ارمغان آورد

میامی هیت 125-113 بوستون سلتیکس / پسرانی بی‌ادعا با رویاهایی بزرگ؛ میامی هیت، قهرمان کنفرانس شرق NBA!

در بازی ششم فینال کنفرانس شرق NBA بین دو تیم میامی هیت و بوستون سلتیکس، پسران شایسته اریک اسپولسترا بودند که با برتری برابر سبزها به قهرمانی کنفرانس شرق NBA برسد و حریف لس آنجلس لیکرز در فینال شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی

   عصر ایران؛ اهورا جهانیان - تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با غلبه بر منچسترسیتی و آرسنال به مرحلۀ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

   دیشب در بازی‌های برگشت باقی‌مانده از مرحلۀ یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ، رئال مادرید در زمین من‌سیتی پس از تساوی 1 بر 1 در وقت‌های قانونی و اضافی، در ضربات پنالتی 4 بر 3 از سد شاگردان پپ گواردیولا گذشت. بازی رفت این دو تیم در زمین رئال مادرید با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافته بود.

 در دیگر بازی دیشب، بایرن مونیخ در خانۀ خودش 1 بر صفر آرسنال را شکست داد. این دو تیم در بازی رفت با تساوی 2 بر 2 به کار خود پایان داده بودند.

  شاگردان گواردیولا در مصاف با رئال مادرید، فرصت‌های گلزنی بیشتری به دست آوردند ولی بدشانسی و تا حدی هم بی‌دقتی مانع رسیدن آن‌ها به گل دوم شد. گل اول بازی را رودریگو در دقیقۀ 12 برای رئال به ثمر رساند و نیمۀ اول به رغم حملات مکرر ‌من‌سیتی با همین نتیجه تمام شد.

  در نیمۀ دوم فشار حملات شاگردان گواردیولا بر روی دروازۀ مادریدی‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه کوین دبروینه در دقیقۀ 76 با یک ضربۀ دیدنی در محوطۀ جریمۀ رئال، گل تساوی من‌سیتی را به ثمر رساند.

  در ادامه بازی، منچسترسیتی با یکی دو شوت دقیق در آستانۀ گل برتری قرار گرفت ولی عملکرد خوب گلر رئال مانع حذف این تیم شد. در وقت‌های اضافی نیز دو تیم کاری از پیش نبردند تا اینکه کار به ضربات پنالتی کشید.

  در ضربات پنالتی، لوکا مودریچ اولین پنالتی رئال مادرید را هدر داد ولی برنارد سیلوا و متئو کواچیچ پنالتی‌های دوم و سوم منچسترسیتی را هدر دادند. باقی ضربات پنالتی دو تیم گل شد و در نتیجه، رئال مادرید ضیافت پنالتی‌ها را 4 بر 3 به سود خودش تمام کرد.

  برنارد سیلوا که یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی است، دیشب یک فرصت گلزنی عالی را هم در دوقدمی دروازۀ رئال مادرید هدر داد. هدر رفتن فرصت‌های گلزنی در برابر تیم فرصت‌طلبی مثل رئال مادرید، معنایی ندارد جز حرکت به سمت شکست.

  در بازی بایرن مونیخ و آرسنال، برتری از آن بایرن بود. مونیخی‌ها با اینکه در نیمۀ اول حملات زیادی داشتند ولی به گل نرسیدند. در نیمۀ دوم یوشوا کیمیش در دقیقۀ 63 دروازۀ آرسنال را با یک ضربۀ سر زیبا باز کرد تا راه بایرن مونیخ به سمت نیمه‌نهایی هموار شود.

   با حذف منچسترسیتی و آرسنال، فوتبال انگلستان دیگر نماینده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا ندارد. پیروزی بایرن مونیخ در بازی دیشب قابل انتظار بود ولی در بازی من‌سیتی و رئال، به نظر می‌رسید شانس شاگردان گواردیولا بیشتر باشد. اگرچه آن‌ها با فرصت‌های گلزنی متعددی که خلق کردند، شانس بیشتری هم برای صعود به مرحلۀ بعد پیدا کردند، ولی شخصیت قهرمانی رئال مادرید ظاهرا سدی است که هر تیمی را در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند ناکام بگذارد.

کارلو آنجلوتی و شاگردانش در پی کسب چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هستند. آن‌ها دو هفتۀ دیگر در مرحلۀ نیمه‌نهایی در الیانس آره‌نا به مصاف بایرن مونیخ می‌روند و هفتۀ پس از آن، میزبان شاگردان توماس توخل خواهند بود.

مانوئل نویر در سن 38 سالگی انگیزۀ بالایی برای قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا دارد. او که هنوز یکی از نقاط قوت بایرن مونیخ است، در مصاف با شاگردان فرصت‌طلب آنجلوتی کار دشواری در پیش خواهد داشت.

در دیگر مسابقۀ مرحلۀ نیمه‌نهایی، پاری سن ژرمن ابتدا مهمان دورتموند خواهد بود و سپس در پاریس باید تکلیف تیم فینالیست را روشن کنند. امباپه اگرچه پس از بازی دیشب گفت حتی در صورت قهرمانی، پاریس را ترک خواهد کرد، ولی قطعا انگیزۀ بالایی برای کسب اولین و آخرین عنوان قهرمانی اروپا با پاری سن ژرمن دارد.

قطعا هر سه تیم پاری سن ژرمن و دورتموند و بایرن مونیخ انگیزۀ مضاعفی هم دارند برای ممانعت از چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید. بویژه مونیخی‌ها که در صورت پیروزی بر رئال، می‌توانند در فینال به کسب ششمین عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ امیدوار باشند.

بورسیا دورتموند هم یکبار در سال 1997 قهرمان اروپا شده ولی پاری سن ژرمن تا کنون موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نشده است. کسب این عنوان می‌تواند هدیۀ امباپه به مردم شهر پاریس، پیش از وداع او با باشگاه پاری سن ژرمن باشد.   

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام