Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  در مسابقات فوتبال شهدای رسانه ی استان که به میزبانی نهاوند در حال برگزاری است  دیروز و در نخستین روز از شروع این مسابقات تیم فوتبال جوانان اکباتان همدان با نتیجه ۲بر صفر پاسارگاد نوین نهاوند را مغلوب کرد و راهی فینال شد.

در دیگر مسابقه تیم فوتبال جوانان یاران کورش نهاوند با نتیجه پرگل ۵ برصفر عشایری کرمانشاه را شکست داد و دیگر فینالیست این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند گفت: امروز ساعت ۱۵ و ۳۰دقیقه با حضور مسئولان و خانواده های شهدا مسابقه فینال بین تیم های فوتبال یاران کورش نهاوند و اکباتان همدان برگزار می شود.

شهریار شمس با اشاره به اینکه دو شهید رسانه شهرستان نهاوند  شهید اله مراد نادری و شهید رضا سوری هر دو از فوتبالیست‌های شهید این شهرستان هستند افزود: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار و الگو سازی آنها برای نسل نوجوان دارند.

او افزود: هدف از برگزاری این جام نیز معرفی هرچه بهتر شهدای رسانه و ورزشکار در استان همدان به جامعه ورزشی و رسانه ها است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند تصریح کرد: امروز ضمن تجلیل از دو خانواده شهید رسانه نهاوند از چند رسانه برتر پیشکسوت و مربی فوتبال و ازیک بانوی فوتبالیست نیز قدردانی می شود.

او در پایان از زحمات بسیج رسانه و مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان و سایر عوامل برگزاری مسابقات تشکر کرد.

انتهای پیام/س

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال ایران شهدای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوارغزه مرتکب شده است که براثر آنها ۷۹ نفر شهید و ۸۶ نفر زخمی شدند. شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۴۲۶۲ شهید و ۷۷۲۲۹ زخمی افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور