Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:43:25 GMT

جاده چالوس مسدود است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۰۶۵

جاده چالوس مسدود است

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۲۲۸ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٣.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٦درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

تردد در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

محورهای چالوس ، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش پراکنده باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و حدفاصل گرمدره تا ایران خودرو خبر می دهد.

ترافیک در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر می دهد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس مرکز مدیریت راه های کشور آزادراه تهران شمال شهر قدس تردد جاده ای تصادفات جاده ای جاده کندوان ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس مرکز مدیریت راه های کشور آزادراه تهران شمال شهر قدس تردد جاده ای تصادفات جاده ای جاده کندوان ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس مرکز مدیریت راه های کشور آزادراه تهران شمال شهر قدس تردد جاده ای تصادفات جاده ای جاده کندوان ترافیک اخبار کنکور آزادراه قزوین آزادراه تهران جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه‌شنبه اظهار کرد: «با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.»

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.
کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رئیس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور