Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در رقابتی که بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بود برای چندمین بار ژاوی را مغلوب ایرانی‌ها کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –دوشنبه هفتم مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "غرش شیر سرخ، آسیا را لرزاند".به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر پرداخت، پروزی که با توجه به عملکرد سرخ‌پوشان در این رقابت کاملاً برحق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"عیسی، مسیحای پرسپولیس" به درخشش دوباره عیسی آل کثیر و زدن گل صعود پرسپولیس مقابل السد پرداخت، بازیکنی که با توجه به سن نسبتاً بالای او ابهامات زیادی برای موفقیتش وجود داشت ولی خیلی زود جواب اعتماد یحیی را با دو گل و کسب دو پیروزی داد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بوی پرسپولیس برانکو" به موفقیت پرسپولیس تا به اینجای لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، موفقیتی که نشانه‌ها و تشابه‌های زیادی به تیم برانکو دارد و گویا سرخ‌پوشان دوباره در سودای فینال لیگ قهرمانان آسیا و ولو قهرمانی هستند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سعادتمند می‌رود مجیدی برمی‌گردد؟ " به احتمال بالای برکناری سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال پرداخت، کسی مطمئناً دلیل اصلی اختلاف باشگاه استقلال با مجیدی است و مطمئناً با رفتن او مسیر برای بازگشت مجیدی بسیار هموار خواهد شد.

"ایران ورزشی" با عنوان"هالک ایرانی" به تمجید از ستاره خط حمله سرخ‌پوشان یعنی عیسی آل کثیر پرداخت، کسی که با وجود زدن دو ضربه به تیرک دروازه در بازی با السد با حفظ روحیه خود موفق شد گل صعود پرسپولیس را به ثمر برساند.

"شوت" با عنوان "چهار بازیکن استقلال به تهران برنگشتند" به غیبت چهار ستاره استقلال یعنی میلیچ، دیاباته، چشمی و کریمی در پرواز بازگشت این تیم به ایران به پرداخت، غیبتی که به شایعات بازگشت هر کدام از این بازیکنان دامن می‌زند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"نعمتی هم مثل بن عطیه" به اخراج عجیب و پرابهام سیامک نعمتی در دقایق پایانی بازی با السد پرداخت، اخراجی که با توجه به اشتباه مهلک داور در آن احتمال لغو و بازگشت نعمتی برای بازی آتی سرخ‌پوشان وجود دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "محمود بیا به برادرت کمک کن" به دعوت محرم نوید کیا از محمود کریمی برای اضافه شدن به کادر فنی سپاهان پرداخت. کسی که مطمئناً کمک‌های شایانی را در بحث فنی به طلایی‌پوشان کند.

کد خبر 446680

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه پرسپولیس روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه خراسان ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به موضوعات مختلف فوتبال پرداخته اند.


دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس