Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۱ به این استان، گفت:باقی مانده اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این استان که ۴۰۰ میلیارد تومان است ،باید جذب شود.

شجاعی افزود: مردم خراسان شمالی قدردان مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری هستند که ماحصل اجرایی مصوبات موجب شد تا این استان به اندازه سه دهه در بحث آبادانی و پیشرفت، رشد و شتاب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

هنرستان کشاورزی در بجنورد ایجاد شد رشد ۴ برابری جذب دانش‌آموزان اوتیسم خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد : در سرزمین ۳ هزار شهید استان، مردم نیاز به توسعه بیشتری دارند هر چند با محوریت روحانیت و تمام اجزای حاکمیت بخشی از نداشته ها را جبران کردیم.

گفتنی است سهم خراسان شمالی از افتتاح این ۱۵۰ مدرسه،۱۲ مدرسه با ۲۵ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصوبات سفر رهبری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در این جشن که با همکاری و مشارکت بنیان احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان شمالی برگزار شد، به هر زوج جوان دو میلیون تومان هدیه غیرنقدی اهدا شد.
این مراسم همراه با پذیرایی افطاری و برنامه‌های متنوع در تالار لاله دهکده مقاومت بسیج باحضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند