Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:56:09 GMT

ادامه جشن عاطفه‌ها تا ۱۱ مهر ماه

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۱۶۷

ادامه جشن عاطفه‌ها تا ۱۱ مهر ماه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش آموز کرمانشاهی در مهرتحت پوشش این نهاد هستند، گفت : شور عاطفه‌های امسال با شعار‌های «همدل می‌شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان» و «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» به منظور دستگیری از دانش آموزان نیازمند در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه شور عاطفه‌ها تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد، گفت : کرمانشاهیان خیر می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir، شماره گیری کد‌های #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی کمک‌های خود را برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

او افزود: پارسال در استان کرمانشاه شش میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زارعی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: ایران اسلامی با انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق دفاع از ارزش‌های خود را به نمایش گذاشت و این حرکت شجاعانه توسط نیروهای مسلح درس بزرگی برای همه مدیران بود تا با جسارت و شجاعت برای انجام مسؤولیت و وظایف خود قدم بردارند.

وی به اهمیت برگزاری آزمون‌های نهایی پرداخت و افزود: در گذشته نحوه برگزاری این آزمون‌ها غلط بوده و دانش‌آموزان بیشتر به سمن حافظه محوری سوق یافته‌اند در حالی که این امر آسیبی به نظام آموزشی است.

رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش با یادآوری اینکه اصلاح ساختار برگزاری آزمون نهایی مورد توجه قرار گرفت، افزود: در سال گذشته سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی به ترتیب هر سال درصد خاصی به خود اختصاص داده که این درصد در سال‌جاری به ۶۰ درصد رسیده است.

زارعی، اذعان کرد: برنامه ما برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک استاندارد در مراکز آزمون است که تا سال ۱۴۰۷ انجام می‌گیرد و البته این مهم نیازمند داشتن مراکزی استاندارد و مجهز است.

وی برقراری تأمین امنیت آزمون‌ها را رسالت وزارت کشور از طریق شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها دانست و عنوان کرد: این کار با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تأمین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه قریب ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار می‌شود، اضافه کرد: عوامل اجرایی یک ماه درگیر برگزاری این آزمون‌ها هستند لذا باید زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آزمون‌های نهایی ایجاد شود.

زارعی تدوین یک نسخه برای کل کشور در حوزه برگزاری آزمون‌های نهایی را نادرست خواند و گفت: ارتقای کیفیت آزمون‌های سنجش باید براساس تحلیل‌ها و داده‌های اطلاعاتی هر استان و منطقه باشد.

گفتنی است؛ در آزمون‌های نهایی پیش رو تقریباً یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز سطح کشور به صورت مستقیم درگیر این آزمون‌ها هستند.

کد خبر 6081676

دیگر خبرها

  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات
  • ثبت سفارش کتاب درسی از امروز؛ ۲۸ فروردین
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین