Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@16:04:20 GMT

مسابقه «عمود به عمود» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۳۷۳

مسابقه «عمود به عمود» برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ «عمود به عمود» در سه رشته دلنوشته، خاطره نویسی و عکاسی اربعین؛ ویژه دانشجویان، هیأت علمی و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مسابقه بزرگ «عمود به عمود» در سه رشته دلنوشته، خاطره نویسی و عکاسی اربعین؛ ویژه دانشجویان، هیأت علمی و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 شروع فرایند رای گیری رشته عکاسی اربعین در صفحه اینستاگرامی مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی وزارت بهداشت از تاریخ ٢٠ مهر ماه خواهد بود.

 

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۵ مهرماه لغایت ١٨ مهرماه در سه پیام‌رسان تلگرام، ایتا و واتساپ ارسال کنند.

 

سه کارت هدیه ٣٠٠,٠٠٠ هزار تومانی همراه با لوح تقدیر برای سه نفر برگزیده در هر رشته، یک کارت هدیه ١٠٠,٠٠٠ هزار تومانی همراه با لوح تقدیر برای یک نفر شایسته تقدیر در هر رشته و ۲۰ کارت هدیه ۵٠ هزار تومانی برای بیست نفر، مسابقات اینستاگرامی از جمله جوایز در نظر  گرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه است.

 

علاقمندان می‌توانند از طریق آدرس تلگرام و ایتا amuod_be_amuod@، واتساپ به شماره تلفن09140933261 و کانال‌های ارتباطی مجمع در تلگرام و اینستا گرام @canonhaye_mazhabi جهت شرکت در مسابقه اقدام کنند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: عمود به عمود عکاسی اربعین وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد

ایتنا - دادگاه عالی اسپانیا حکم مسدود کردن تلگرام در این کشور را ملغی کرد.
دیوان عالی اسپانیا که دستور مسدود شدن موقت تلگرام را صادر کرده بود، این حکم را لغو کرد. با لغو حکم قبلی، کاربران اسپانیایی می‌توانند به فعالیت خود در تلگرام ادامه بدهند.

دادگاه عالی اسپانیا حکم مسدود کردن تلگرام در این کشور را ملغی کرد و قاضی این دادگاه به جای مسدود کردن این پیام رسان دستور داده تا پلیس این کشور گزارشی در مورد اثرات مسدود کردن تلگرام روی مردم و کسب و کارهای این کشور تهیه کند.

تلگرام چهارمین مسنجر محبوب در اسپانیا هست و بعد از مسدود شدن اون در این کشور، درخواستها برای VPN و پروکسی برای دسترسی به این مسنجر افزایش پیدا کرده بود. انجمن مصرف کنندگان اسپانیا از این تصمیم استقبال کرده و اعلام نمود که امیدوار است گزارش پلیس باعث شود این تصمیم به طور کامل ملغی شود.

دیگر خبرها

  • اعلام برندگان چهاردهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهر کرد
  • اعلام برندگان پانزدهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • اعلام برندگان روز سیزدهم مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود
  • مسابقه «کتاب شیرین» برگزار می‌شود؛ ساعت دقیق پخش مسابقه «کتاب شیرین»؟
  • تلگرام در اسپانیا رفع فیلتر شد