Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه میدان بزرگ در شهر اهرم و رونمایی از تندییس شهید سردار سلیمانی با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرماندار تنگستان، معاون شهری استانداری بوشهر و برخی از مسئولین استانی و محلی و خانواده شهدا رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ پروژه میدان بزرگ در شهر اهرم و رونمایی از تندییس شهید سردار سلیمانی با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرماندار تنگستان، معاون شهری استانداری بوشهر و برخی از مسئولین استانی و محلی و خانواده شهدا رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین افتتاح این میدان گفت: در انقلاب اسلامی و در مکتب امام و مقام معظم رهبری و در کربلا های ایران اسلامی شخصیت های مختلف و برجسته‌ای نسبت به انقلاب و اسلام تلاش و زحمت کشیده اند که یکی از آنها سردارسلیمانی است که به سردار دل ها مشهور شد.

رزمجو بیان کرد: در این فرصت کوتاه نمی توان اقدامات این بزرگ مرد را بر شمرد که چه در درون و چه در بیرون از مرزهای جغرافیایی ایران چه اقداماتی را داشته اند اما باید گفت به برکت خون شهیدان و ایستادگی و مقاومت خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران و آزادگان و ملت قهرمان و همه در کنار هم در راس اقدامات سردار سلیمانی عزیز بر فرق نظام سلطه و استکبار در شرایط گوناگون و در مقاطع مختلف فرود آمد و نتیجه این شد که امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران قدرتی فراگیر، شکست‌ناپذیر و به نوعی به قدرتی تبدیل شده که پتانسیل استکبار را بی‌خاصیت کرده است.

وی اظهار کرد: در مقیاس جهانی امروز در امورات دیپلماسی و در نقاط مختلف دنیا جمهوری اسلامی صاحب نظر است و می بینید که تمامی کاخ‌های ظلم و زور از اقدامات سردارسلیمانی می‌لرزد تا آنجا که نقش‌های مختلف و جوایز متعدد را طراحی و تاکتیک ها و استراتژی های مختلفی را رئیس جمهور امریکا و اسراییل در دستور کار قرار دادند تا ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آنها رقم بخورد.

فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: امروز باید از حزب الله انصارالله یمن و نهضت‌های مقاومتی که سردار سلیمانی و همرزمانش همچون ابومهدی المهندس و یاران باوفایش سازماندهی کردند، آموزش دادند و الان در نقاط مختلف دنیا گسترده شده‌اند و دفاع از خاکریز های دین مبین اسلام و مسلمانان جهان و انقلاب اسلامی را در دستور کار دارند تقدیر کرد و به واقع این را مد نظر قرار داد که این همه دستاوردهای زندگی سراسر جهادی حاج قاسم سلیمانی است و روز به روز در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه باید مادر تاریخ کشور و انقلاب چنین شخصیت های برجسته ای را همواره الگو و سرمشق خود قرار دهیم تاکید کرد: امروز باید در هندسه امورات شغلی و شخصیتی خودمان از ویژگی‌ها و از منش اقدامات و حرکت ها و از رویه های جهادی و خستگی ناپذیر حاج قاسم سلیمانی که سال‌های سال ارادت خالصانه به امام راحل و بعد از آن به مقام معظم رهبری داشت و یکی از فرماندهان بسیار هماهنگ با قوای سه گانه در ابعاد مختلف بود یاد کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی چنان وحشتی را بر پیکره استکبار انداخته بود که با آن وضعیت این بزرگوار را به شهادت رساندند و امروز گرچه شهید سلیمانی به شهادت رسیده است اما مکتب او و راه او ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از دست اندر کاران ساخت میدان ورودی شهر اهرم گفت: آفرین بر مردم دیار تنگستان و این شهر که در راستای تقدیر از شخصیت های ملی و برای اولین بار در استان به صورت کامل داوطلبانه و عاشقانه و مخلصانه بر اساس بضاعت خود میدان ورودی شهر اهرم را طراحی و بهره‌برداری رساندند و نام این میدان را به نام مبارک حاج قاسم سلیمانی زینت دادند.

سردار رزمجو تاکید کرد: باید گفت فرهنگ و منش سلیمانیها پابرجاست، ویژگی ها و رویه های جهادی و استکبار ستیزی سلیمانی ها پابرجاست و بر ذهن و فکر مردمان ایران اسلامی همواره خواهد درخشید.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: در پیشینه و تاریخ شهرستان تنگستان همین ویژگیها موج می زند در تاریخ انقلاب اسلامی این شهرستان در کارنامه خود حماسه آفرینی های بسیار و از خود گذشته ها واقداماتی که در جهت دفاع از خاکریزهای انقلاب اسلامی انجام داده است را جای داده که از نمونه‌های عینی و ارق و بافت مذهبی حماسی و سلحشوری این شهرستان شهید پرور و دارای حماسه است.

وی در ادامه گفت: حقیر به عنوان یک برادر کوچک در جایگاه خدمتی از همه عزیزان تشکر می کنم از فرماندار و شهردار پرتلاش اعضای شورای شهر که باعث تصویب و پیگیری این پروژه شدند در این شرایط نامساعد تورم و گرانی این پروژه را در بهترین مکان در این شهر دروازه ورودی و خروجی شهر اهرم هست قرار داده و به نام شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسانده اند تشکر می کنم.

اجرای پروژه میدان سپهبد‌ شهید حاج قاسم سلیمانی سال گذشته در اهرم با اعتباری بالغ بر ۱۱/۱۶۰/۰۰۰/۰۰۰(یازده میلیارد و صدو شصت میلیون )ریال آغاز شد که همزمان با اجرای این میدان تندیس چهار متری سردار جهت نصب در میدان نیز ساخته شد.

در پایان این مراسم از مجسمه و تندیس سردار سلیمانی که به دست هنرمند مجسمه ساز اهرمی سیاوش ایرانپاک ساخته شده بود رونمایی شد و لوح سپاس وبه دست سردار رزمجو به این جوان هنرمند اهرمی اهدا شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام صادق حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی سردار سلیمانی استان بوشهر شهر اهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی روز ۲۵ بهمن‌ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد به سؤالات آن‌ها درباره مهم‌ترین وقایع دوران دولت‌های یازدهم و دوازدهم پاسخ داد که در سالنامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

آنگونه که سایت روحانی روایت کرده، یکی از سؤالاتی که از دکتر روحانی پرسیده شد، درباره جلسه فرماندهان سپاه پاسداران با او پس از انتخابات ۹۶ بود که روایت‌های مختلفی از آن شده است. اما روایت رئیس‌جمهور پیشین این‌طور است:

آن جلسه برای صلح و صفا پس از انتخابات بود. برای این آمده بودند بگویند شما که انتخاب شده‌اید ما هم کنار شما هستیم، با هم می‌خواهیم کار کنیم. موقع خداحافظی سردار شهید سلیمانی درخواستی داشت که بقیه فرماندهان هم تکرار کردند که وزیر دفاع سپاهی باشد. در دولت یازدهم وزیر از اعضای سپاه بود. من گفتم بعید می‌دانم اما همچنان دارم فکر می‌کنم. وزیر دفاع هم جزو وزرایی است که در نهایت باید رهبری موافقت کنند. من قبل از این جلسه به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

البته برخی وزرا مانند وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی با مقام معظم رهبری معرفی می‌شوند. در دولت دوازدهم به دلایلی انتخاب رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با رهبری هماهنگ شد. با این وجود من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با ایشان چک کردم. درباره بعضی وزرا ایشان نظری نمی‌دادند اما مثلا از آقای حجتی در وزارت جهاد کشاورزی راضی بودند. ابتدای دولت یازدهم وقتی به ایشان گفتم آقای حجتی را می‌خواهم معرفی کنم، ایشان گفتند خیلی خوب است. دولت دوازدهم آقای حجتی قبول نکرد. فرد دیگری را برای وزارت تعیین کرده بودم. وقتی به رهبری گفتم، ایشان گفتند چرا آقای حجتی نیست؟ گفتم آقای حجتی خودش قبول نکرد. گفتند نه صدایش کنید و خودتان به او بگویید. دوباره آقای حجتی را خواستم و پذیرفت، البته سال ۹۸ استعفا داد.

دکتر روحانی در پاسخ به سؤالی راجع به دکتر ظریف گفت: در ابتدای دولت‌های یازدهم و دوازدهم که وزرا را با رهبری چک کردم، ایشان موافق وزارت آقای ظریف بودند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888658

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار