Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی از ایثارگران و خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

فرمانده انتظامی استان در این مراسم دفاع مقدس را ثمره و دستاورد بزرگ بیداری اسلامی دانست.

سردار حاجیان با بیان اینکه دفاع مقدس مقابله ایمان با کفر بود گفت: مجاهدت‌ها و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس نتیجه هدایت و رهبری عالمانه امام راحل بود و نسل امروز ما با الگو برداری از آن در سایه هدایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، در مسیر انقلاب گام برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، عصاره ارزشمند دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان مهمترین رمز پیروزی در دفاع مقدس را تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی عنوان کرد و گفت: امنیتی که امروز در کشور عزیزمان وجود دارد محصول همین روحیه عشق و ایثار است.

در پایان این مراسم، حاضران از نمایشگاه دفاع مقدس، مقاومت و امنیت پایدار بازدید کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس نیروی انتظامی قزوین شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ابعاد حادثه آتش‌سوزی انبار دخانیات باید با تشکیل کارگروهی ویژه بررسی شود تا در حوادث بعدی بهتر عمل کنیم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی امروز -یکشنبه بیست‌وششم فروردین- در مراسم آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس اظهار کرد: شهادت محمدجواد چگینی آتش‌نشان شجاع قزوین را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح این سرباز مردمی با شهدا محشور شود. ابعاد حادثه آتش‌سوزی انبار دخانیات باید با تشکیل کارگروهی ویژه بررسی شود تا در حوادث بعدی بهتر عمل کنیم‌.

وی با اشاره به حمله شب گذشته به اسرائیل افزود: با تشکر ویژه از سپاه که جواب حرکت ددمنشانه اسرائیل را طوری دادند که کشورهای سرکش بدانند اگر به ایران تجاوز شود، سیلی محکمی خواهند خورد. امیدواریم ما هم در سنگر خدمت به مردم به موقع اقدام کرده و رضایت شهروندان را با اقدامات خود جلب کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی شورای شهر مدیریت ترافیک است، خاطرنشان کرد: در این حوزه بعضی طرح‌ها اجرا شده و تعدادی نیز زمین مانده بود که احداث پل میدان دفاع مقدس به سمت اقبالیه (سلطان‌آباد) در بودجه شورا دیده شده بود، اما در ردیف کارهای زمین مانده بود که امروز عملیاتی شد.

فرمانی ادامه داد: امیدواریم در راستای تسهیل در ترافیک شهری قزوین بتوانیم این تقاطع غیرهمسطح را در کمتر از ۲۴ ماه به بهره‌برداری برسانیم. سیاست دیگر شورای شهر اجرای طرح‌های عمرانی در جنوب شهر قزوین است تا جبران بی‌توجهی به مناطق کم‌برخوردار در گذشته صورت گیرد.

وی گفت: در این راستا تکلیف ما مضاعف شده است که جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار نیز به زودی این پروژه کلید خواهد خورد.

کد خبر 744437

دیگر خبرها

  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • اجرای طرح عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان قزوین
  • گرامیداشت شهید سپهبد قرنی و شهید سپهبد صیاد شیرازی