Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:55:03 GMT

استاد الدوحه: پرسپولیس خطرناک‌تر از السد بود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۵۹۷

استاد الدوحه: پرسپولیس خطرناک‌تر از السد بود

پایگاه خبری استاد الدوحه قطر در گزارشی از شکست السد مقابل پرسپولیس نوشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری استاد الدوحه قطر در گزارش شکست السد برابر پرسپولیس ایران با اشاره به اشتباه و فقدان تمرکز در بین مدافعان این تیم نوشت: السد دیگر به این اشتباهات در خط دفاع عادت کرده است.

در این گزارش آمده است: السد با یک گل کشنده شب گذشته برابر پرسپولیس شکست خورد و از لیگ قهرمانان وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آل‌کثیر زننده تنها گل این مسابقه در دقیقه 88 بود که با یک ضربه سر از اشتباه و فقدان تمرکز در خط دفاع السد به خوبی استفاده کرد، اشتباهاتی که دیگر السد به آن عادت کرده است. السد نمایشی در حد انتظار نداشت و پرسپولیس در این بازی خطرناک‌تر بود، با این وجود نباید فراموش کرد که داور کره‌ای تاثیر زیادی در این مسابقه داشت و در دقیقه 67 زمانی که یک خطای پنالتی واضح روی پدرو میگوئل بازیکن السد اتفاق افتاد تصمیم نادرستی گرفت.

واکنش AFC به برتری دیرهنگام پرسپولیس مقابل السد

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!

به گزارش خبرنگار مهر، واگذاری بلوک سهام ۵۱ درصدی باشگاه پرسپولیس در حالی آخرین مرحله خود را پشت سر می‌گذارد که همچنان مشکلات مالی و قراردادی اعضای تیم پابرجاست.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که بارها وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود حالا با چالش اساسی در ادامه فعالیت خود روبروست. او پس از پشت سر گذاشتن حاشیه‌های فراوان در حالی قرار است همچنان به عنوان مدیرعامل فعالیت خود را ادامه دهد که هیأت مدیره این باشگاه پس از واگذاری به بخش خصوصی قرار است در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر کند تا سرخ‌ها با کابینه‌ای جدید برای نقل و انتقالات تابستانی آماده شوند.

با این حال هیأت مدیره فعلی باشگاه، مجوز مذاکره با اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس را داده است تا سرمربی برزیلی در صورت توافق مالی با این باشگاه روی کار بیاید.

درویش هم قصد دارد بر خلاف بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد امضای تمدید ویه را با پرسپولیس را از این مرد برزیلی بگیرد تا هر اتفاقی در تابستان هم روی کار این مربی تأثیر نگذارد.

از سوی دیگر با ورود کنسرسیوم بانکی به باشگاه پرسپولیس قرار است تمام نفرات فعلی هیأت مدیره تغییر کرده و به احتمال فراوان هیأت مدیره‌ای هفت نفره تشکیل شود تا از تمام ظرفیت انسانی خود در این مجموعه استفاده کنند.

درویش برای حل و فصل مشکلات مالی فصل جاری تیمش منتظر ورود افراد اقتصادی است تا شاید آنها بتوانند راهکاری برای پرداخت حداقل ۱۳۰ میلیارد تومان در یک ماه آینده برای بیش از ۵۰ درصد باقیمانده قراردادهای لیگ بیست و سوم فراهم کنند.

حالا باید دید نقشه‌های مدیریتی درویش برای تمدید قرارداد با ویه‌را و دریافت پول از هیأت مدیره آینده، اتفاق خواهد افتاد یا این باشگاه با تغییرهای هیأت مدیره دچار چالش‌های بیشتری خواهد شد.

کد خبر 6084978

دیگر خبرها

  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد
  • پرسپولیس رکورد لیگ را شکست | ورود به سیاره ۹۱