Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، امروز آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۹ است و همچنین مهلت ثبت نام در دوره های بودن آزمون دانشگاه ها در سال جاری هم امشب به پایان می رسد.

ثبت‌نام در رشته‌ های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیر نظام‌های آموزشی شامل دوره‌‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تاکنون ۱۹۴ هزار و ۲۸۱ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ‌ها و موسسات آموزش عالی برای مهرماه ۱۳۹۹ ثبت نام کرده‌ اند.

وی یادآور شد: ثبت نام در دوره های ورود بدون کنکور به دانشگاه، جدا از کنکور سراسری است و حتی افرادی که در کنکور ۹۹ غایب بوده‌ اند هم می ‌توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

 زرین آمیزی گفت: در دوره های دارای کنکور داوطلبان انتخاب های خود را از محل ۱۵۰ کد رشته محل انتخاب می کنند و در دوره های بدون کنکور داوطلبان امکان انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل را دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کنکور آموزش علمی سازمان سنجش آموزش کشور ورود بدون کنکور به دانشگاه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org

زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

کد خبر 745152

دیگر خبرها

  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد