Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون جبهه انقلاب اسلامی از بررسی نهایی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه فردا صبح این فراکسیون خبر داد.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: تاکنون فراکسیون جبهه انقلاب اسلامی دو جلسه با حضور آقای رزم حسینی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صمت برگزار کرده است. دغدغه اصلی اعضای فراکسیون بحث معیشت مردم، حمایت از صنعت گران و تولید کنندگان در حوزه تامین مواد اولیه و حذف قوانین دست و پاگیر، نظارت بر بازار و تامین مایحتاج ضروری مردم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان نیز به دغدغه های نمایندگان پاسخ دادند و برنامه کوتاه مدت زمانبندی شده ای برای عمر باقی مانده از دولت ارائه کردند. در نهایت قرار شد تا فردا صبح فراکسیون جبهه انقلاب اسلامی جلسه ای تشکیل داده و به جمع بندی نهایی برای رای اعتماد به صلاحیت ایشان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا رزم حسيني وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت فراکسیون جبهه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

سردار علی فدوی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی‌بردند و در واقع ما در این عملیات با هم‌پیمانان رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد.

وی تصریح کرد: تمامی توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس آمریکا بارها به طور مستقیم با ما مقابله می‌کرد، گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی‌گری علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده‌اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، محقق می‌شود.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند، افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است؛ چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

وی افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا