Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه فروشگاه اینترنتی و باشگاه مخاطبان انتشارات علمی و فرهنگی در نشست «عصر علمی و فرهنگی» رونمایی شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نشست «عصر علمی و فرهنگی» به همت انتشارات علمی و فرهنگی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به منظور رونمایی از برخی کتاب‌های شاخص منتشر شده و پروژه‌های فرهنگی در دوره مدیریتی جدید عصر شنبه پنجم مهر با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نادره رضایی؛ مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی و همچنین برخی معاونین و مدیران این وزارتخانه و اعضای هیأت مدیره و مدیران سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از سامانه فروشگاه اینترنتی و باشگاه مخاطبان انتشارات علمی و فرهنگی رونمایی شد. همچنین از کتاب‌های جدید انتشارات علمی و فرهنگی از جمله روضه الشهدا، پارچه‌های ایرانی، همگام با زمانه(مجموعه مقالات سیروس پرهام) و اولین شماره دوره جدید مجله کتاب امروز در انتشار مجدد نیم قرن بعد از تولد این نشریه رونمایی و از چند نفر از برگزیدگان جشنواره سراسری کروناامید تقدیر شد.

در انتها نیز از کاشی مفاخر(یادمان پدیدآورندگان آثار انتشارات علمی و فرهنگی) توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید محمود دعایی مدیرعامل انتشارات اطلاعات پرده برداری شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتشارات علمی و فرهنگی نادره رضایی انتشارات علمی و فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه اظهار کرد: لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد