Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عدنان فیحان» رئیس فراکسیون پارلمانی «الصادقون» عراق  وابسته به گروه مقاومت «عصائب اهل الحق» نیز  به اخبار منتشر شده درباره فشارهای جدید واشنگتن بر بغداد برای مقابله با گروه‌های مقاومت و الحشد الشعبی و تهدید به بستن سفارت آمریکا در بغداد و هدف قراردادن نیروهای مقاومت  واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش برخی منابع رسانه‌ای اعلام کردند که «برهم صالح» رئیس جمهور عراق در نشست با نخست‌وزیر و رئیس پارلمان عراق گفته که «مایک پامپئو» وزیرخارجه آمریکا اخیرا درباره تداوم حمله به سفارت آمریکا، مراکز دیپلماتیک و کاروانهای نظامی آمریکا و ائتلاف موسوم به ضد داعش به او هشدار داده و تهدید کرده که در صورت تداوم حملات، سفارت آمریکا بسته خواهد شد.

به گفته صالح، وزیر خارجه آمریکا همچنین به او گفت که شاید ترامپ تصمیمی اتخاذ و «عملیات نابودی تمامی کسانی را آغاز کند که در حمله به نیروهای ما دست دارند».

چند روز پس از انتشار این خبر و تایید و تکذیب‌های متعددی در خصوص آن، رئیس فراکسیون پارلمان الصادقون طی پستی در توئیتر درباره صحت تماس میان رئیس جمهور عراق و وزیر خارجه آمریکا چند سوال مطرح کرد.

 

وی نوشت: «آیا عملا رئیس‌جمهور و پامپئو تماس داشتند؟ آیا [این تماس] پیامی برای رهبران عراقی داشت؟ محتوای آن چه بود؟ [این خبر] بین تایید و تکذیب است! واقعا جای تعجب دارد. اگر درست است، چگونه رئیس جمهور (یکی از مقامات حاکمیتی)، اهانتی این‌چنین به حاکمیت و اعتبار کشورش را می‌پذیرد و هشدار و تهدید دریافت می‌کند و ساکت می‌ماند!»

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق آمریکا واشنگتن برهم صالح فراکسیون الصادقون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود

وزیر خارجه مصر با اشاره به اینکه نواز غزه به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شده است، تاکید کرد که باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود.

به گزارش مشرق، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: ما انتظار حمایت‌های بین‌المللی بیشتری از آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) را داریم.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، شکری گفت: نوار غزه به منطقه‌ای غیر قابل سکونت تبدیل شده است.

وزیر خارجه مصر در ادامه نیز تاکید کرد: باید از تشکیل کشور فلسطین جهت پایان دادن به درگیری در منطقه حمایت شود.

او همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا هیچگونه اقدام نظامی را در رفح در پیش نگیرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور