Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:16:15 GMT

نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۸۲۸

نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهلمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی برای اولین بار به‌صورت مجازی و با ارائه امکاناتی نظیر فروش کتاب، خرید و فروش حق نشر، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، صبح امروز دوشنبه ۷ مهر افتتاح شد.

مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور ایران در این نمایشگاه که یک نمایشگاه ترکیبی است و علاوه بر نمایش کتاب، جنبه فروشگاهی نیز دارد ،حضور دارد و به معرفی کتاب‌های برگزیده جوایز ادبی از قبیل جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جایزه جلال آل احمد می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی صنعت نشر ایران، کتابچه معرفی نویسندگان برتر حوزه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی، معرفی آثار حوزه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و... از دیگر فعالیت‌های مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب اندونزی است. 

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی به صورت مجازی با حضور ۱۶۰۰ ناشر اندونزیایی و کشورهایی مانند ایران، چین، مالزی، تایلند، هند، آلمان، ترکیه، انگلستان، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه ناشران «آ سه آن» و با معرفی حدود ۴۰ هزار عنوان کتاب جدید و با برگزاری وبینارهای تخصصی و آموزشی از ۷ تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹( Sep ۲۸ – ۷ Oct  ۲۰۲۰) برگزار خواهد شد.

آیین افتتاحیه این‌رویداد دوشنبه( ۷ مهرماه) از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ به وقت جاکارتا و به‌صورت مجازی برگزار شد.

نمایشگاه کتاب اندونزی هرسال توسط وزارت فرهنگ، با همکاری اتحادیه ناشران این کشور برگزاری می‌شود.

کد خبر 5034814 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ترجمه دفاع مقدس رایزنی فرهنگی دفاع مقدس جنگ تحمیلی تازه های نشر گردشگری انقلاب اسلامی ایران انتشارات سروش تجدید چاپ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادبیات دفاع مقدس انتشارات علمی و فرهنگی کتاب اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه هیأت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری بین‌المللی از سراسر جهان حضور خواهند یافت و شرکت‌های بزرگ نسبت به ارائه محصولات و توانمندیهای خود اقدام خواهند کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیت‌ها و توانمندیهای شرکت‌های استان خواهد بود.

وی از اختصاص غرفه‌هایی با نام استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در نمایشگاه سال جاری تعداد زیادی از وزرای صنعت، معدن و تجارت کشورهای دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد و به همین دلیل این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار خواهد بود.

کد خبر 6063703

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • برگزاری نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز» در پاریس