Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیده شدن در گوگل مخصوصا بالای صفحه اول هزینه دارد. گوگل برای نشان دادن هر سایت به کاربران هزینه ای دریافت می کند ولی آیا همیشه می توانید این هزینه را پرداخت کرد. اگر نمی توانید پس این مقاله را از دست ندهید میخواییم از رازهای گوگل بگوییم و اینکه چگونه به بالای گوگل برسید و نحوه قرار گرفتن سایت در صفحه اول بزرگ ترین موتور جستجو دنیا!

در این خبر مقاله می خواهیم در مورد اینکه گوگل چیست و چگونه کار میکند صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس در مورد صفحه اول گوگل یعنی بهشت دنیای مجازی صحبت کنیم. در مورد اینکه سایت چیست؟ هاست چیست و دامنه چیست صحبت کنیم و بگوییم بهینه سازی برای گوگل به چه معناست. ودرنهایت از هزینه های آماده شدن برای کسب جایگاه در همه ی موتورهای جستجو برایتان صحبت کنیم.

در دنیای دیجیتال کسب و کارها به سوی تحول دیجیتال پیش می روند. بیزینس های سنتی می خواهند همچنان بفروشند ولی مشتریان در دنیای مجازی خرید های خود را انجام می دهند پس بهترین راه داشتن سایت ها و انجام بازاریابی اینترنتی است.

هزینه های بالای دیجیتال مارکتینگ و استفاده از چنل های مختلف باعث شده صاحبان سایت ها به فکر کم خرج ترین مسیر برای فروش محصولات خود هستند و برای همین به فکر سئو کردن سایت از طریق تولید محتوا هستند تا با کسب جایگاه در گوگل و سایر موتورهای جستجو کاربرانی که به دنبال خرید هستند را به سایت خود هدایت کنند. پس مهم ترین سوال این است راه های رسیدن به صفحه اول گوگل چندتاست؟ بالا آمدن سایت در گوگل چقدر زمان لازم دارد؟ چگونه سایت خود را پربازدید کنیم؟

گوگل چیست؟

بعد از پیدایش هزاران صفحه و سایت در فضای مجازی لری پیج و دوستانش به فکر ساختن یک موتور جستجو افتادند که کتابخانه دنیا را سروسامان دهند و بتوانند پربازدید ترین سایت دنیا را نیز داشته باشند. میلیون ها خط کد برنامه نویسی در نهایت گوگل را ساخت و در زمان شروع فعالیت یک رقیب قوی به نام یاهو داشت. گوگل توانست رضایت مخاطبان را بدست آورد و این موفقیت به خاطر استفاده کردن از یک سیگنال بود که مزیت رقابتی گوگل نسبت به یاهو بود و امروزه بکلینک یکی از مهم ترین نکات برای بهینه سازی سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل است.

صفحه اول گوگل کجاست؟

در یک بازار اولین مغازه با آخرین مغازه تفاوت داشته دارد. دلیل تفاوت مشخص است در دید مشتری بودن و رفت و آمد زیاد باعث شده تا درآمد و کاسبی مغازه های اول بازار بیشتر باشد. حالا در گوگل به طور معمول 10 صفحه داریم که اگر از صفحه 10 به سمت صفحه اول برویم ارزش بیشتر شده است و دقیقا جواب سوال اینکه چطوری در گوگل بالا بیاییم همین است. به سادگی از رتبه های 100 به سمت پیج یک حرکت کنید! 

ولی آیا این حرکت نیازمند استراتژی و تخصص است؟ آیا همیشه می شود خودمان در گوگل بالا بروید و دیگر پایین بروند؟

صفحه اول گوگل بهشت است. جایی که دیده می شوید ولی دقت کنید در پایین صفحه اول یعنی رتبه های 10 تا 6 فقط بیننده هستید و خیلی کلیک نخواهید گرفتن ولی در رتبه های بالای پیج 1 بهشت را درک می کنید و فروش را هم با چشمانتان خواهید دید. رتبه یک گوگل یعنی خوشبختی و سعادت برای فروش بالا و سود زیاد.

سئو سایت  چیست؟

متخصصان سئو و بهینه سازی سایت در ایران و جهان به بالا رفتن از گوگل می گویند انجام سئو سایت. البته دقیقا این جمله برای حرفه ای ها و مشاوران سئو نیست. بهترین شرکت های بهینه سازی سایت و طراحی سایت برای انجام فرایند سئو ساختارها و مسیرهای خاص خود را دارند و البته سرویس ها، هزینه ها و پلن های خاص خود را به مشتریان نیز اعلام می کنند. نام برخی از این شرکت ها نیز بسیار زیبا است و به دل مینشیند مثلا شاهراه دیجیتال، وبسیما، مدیر تی وی و برندهای مطرح دیگر.

البته از اسامی متخصصا این توانمندی نمی شود گذشت مثلا آقای محمد شهپری، آقای امین اسماعیلی و آقای بابک بنیادی

سئو سایت یعنی یک سایت با یک صفحه یا چند ده هزار صفحه یا وب پیج بهینه سازی شود و موتورهای جستجو بتوانند صفحات را کرال کنند، ایندکس کنند و متوجه شوند صفحات چه می گویند و با هم چه ارتباط معنایی و مفهومی دارند.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو که مشاور و مجری سئو در ایران و به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی است یکی از ساده ترین و کاربردی ترین سرویس های بهینه سازی برای سایت های برند است. مثلا سئو گردشگری سایت ایران هتل آنلاین، سئو سایت فروشگاهی نی نی پی، سئو مجله نوشیدنی عالیس، سئو سایت گردشگری سلامت دکتور تجمیل به زبان عربی، سئو سایت راستینه مجله پزشکی و ... از نمونه کارهای مشاور و مجری سئو هستند.

لیست خدمات سئو و بهینه سازی سایت را می توان به صورت زیر داشت.

1- مشاوره سئو 2- استراتژی سئو 3- سئو داخلی 4- سئو خارجی و بک لینک ها 5- سئو فنی یا تکنیکال 6- تولید محتوا براساس استراتژی محتوایی و سئویی

خدمات سئو به صورت خیلی شفاف و واضح در جهت بیشتر دیده شدن وبسایت ها در گوگل است و هزینه های بهینه سازی سایت ها نیز بر اساس حجم کاری برای سئو داخلی و زمان مورد نیاز برای استراتژی ها و همچنین هزینه های خرید محتوا و لینک است.

بهترین جای صفحه اول گوگل برای  کیست؟

بهترین جای گوگل که لینک اول و در برخی نتایج رتبه صفر است و برای کسی است به خوبی نیاز کاربر از جستجو عبارت را فهمیده و یک عبارت و یک ساختار بسیار منطقی برای پاسخ دادن به آن نیاز را ساخته است.

این رتبه را بهترین پاسخ ها پر می کنند ولی در دنیای سئو شاید 100 ها پاسخ درست و کامل باشد ولی چه کسی اول است؟

در اینجا باید به قدرت دامنه، عمر دامنه، تعداد مقاله های مرتبط، ساختار سایت، مکان هاست، سرعت، تعداد بک لینک ها و ده ها فاکتور اساسی دیگر تعیین کننده جایگاه یک صفحه از سایت است.

هزینه سئو سازی سایت چقدر است؟

اول بگویید یک کلمه کلیدی می خواهید یا 1000 مفهوم کلیدی؟ آیا می خواهید سریع نتیجه بگیرید و زود هم فراموش شوید با می خواهید ارگانیک نتیجه بگیرید ولی بمانید و لذت ببرید. هزینه ها و تعرفه های خدمات SEO و بهینه سازی سایت ها بسیار زیاد است . در عین حال می تواند بسیار کم هم باشد و این کاملا بستگی به حجم کار دارد.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل در یک کلمه برای یک سایت صفر کیلومتر اگر فقط هزینه های محتوا و لینک را حساب کنیم نیازمند 10 میلیون تومان هستید تا خروجی را در بروزر کروم یا موزیلای سیستم خود ببینید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سایت صفحه اول گوگل صفحه اول گوگل بهینه سازی سایت خدمات سئو صحبت کنیم هزینه ها سئو سایت سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، AssembleDebug کاربری در توییتر، جزییات این آپدیت را در اختیار چند رسانه قرار داده است.

PiunikaWeb چشم اندازی به این ویژگی دریافت کرده و عملکرد آن خارق العاده به نظر می رسد. قابلیت افزودن باکس برای نوشتن متن، باکس داده های هوش مصنوعی را به یک پنجره کوچک شناور در پایین نمایشگر موبایل تبدیل می کند که حتی در صورت بسته شدن اپ، باز می ماند. به عنوان مثال فرد می تواند هنگام جستجو در اینترنت یا کنترل ایمیل هایش با جمینی صحبت کند.

AssembleDebug توانسته هنگامیکه اپ ایکس را در موبایلش باز کرده بود، پنجره مذکور را باز و آن را فعال کند. ویدئوی دموی او نشان می دهد این پنجره به طور دقیق مانند اپ جمینی کار می کند. به طور دقیق تر فرد سوالی می پرسد و چند ثانیه بعد پاسخی با ذکر لینک منابع، تصاویر و همچنین ویدئوهای یوتیوب ظاهر می شود. البته ممکن است نمایش این پاسخ ها، اپی که در زیر آن فعال است را تار کند.

از سوی دیگر باید به این هم اشاره کرد که این باکس چند وجهی است بنابراین فرد می تواند سوال را بنویسد، به طور زبانی به هوش مصنوعی دستور دهد یا عکسی را آپلود کند.

دیگر تغییرات مهم این به روزرسانی آن است که جمینی روی موبایل های اندروید قابلیت دریافت انواع فایل ها در کنار عکس را خواهد داشت. تصاویر نشان می دهند که یک آزماینده یک PDF را آپلود می‌کند و سپس از هوش مصنوعی می‌خواهد متن داخل آن را خلاصه کند. ظاهرا این ویژگی نسخه فعلی جمینی نیز وجود دارد اما با فعال کردن آن هیچ اتفاقی نمی افتد. نشریه اندروید اتوریتی تخمین می زند این آپدیت ها مخصوص بخش Workspace گوگل یا Gemini Advanced یا هر دو آنها باشد.

دومین ابزار جالب قابلیت گزینش متن(Select Text) است. در حال حاضر اگر کاربر بخش کوچکی از یک متن را بخواهد در جمینی کپی کند، باید تمام آن را کپی کند. اما قابلیت گزینش متن این چالش را برطرف می کند و به فرد اجازه می دهد بخش خاصی از یک خط یا پاراگراف را کپی کند.

کد خبر 6087356 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین