Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:37:21 GMT

معاون سابق عمرانی استاندار لرستان تبرئه شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۸۹۰

معاون سابق عمرانی استاندار لرستان تبرئه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که معاون هماهنگی امور عمرانی سابق استانداری لرستان از اتهامات تبرئه شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به نامه صادره از دادگستری استان لرستان، اتهامات آقای «احمد مرادپور» فرزند عیسی، رد و نامبرده مستند رأی صادره و بر اساس مدارک موجود از کلیه اتهامات منسوبه تبرئه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی سابق استانداری لرستان در تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۹۸ توسط ضابطین قضائی و به اتهام تخلفات مالی دستگیر شده بود.

کد خبر 5034793

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان احمد مرادپور دستگیری چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش فردا با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح می‌شوند.

حسن عابدینی، معاون امور استان‌های رسانه ملی امشب برای حضور در مراسم افتتاحیه، دیدار با ائمه جمعه کیش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جامعه نخبگان و بازدید از صداوسیمای کیش به جزیره سفر کرد.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد