Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، گفت: این اقدام با توجه به وضعیت ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش اضطراب و نگرانی داوطلبان و دانشجویانی است که نتوانسته اند در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسب کاظمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به داوطلبانی که به خاطر شرایط پیش آمده موفق به ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد نشده و یا نتوانسته اند در جلسه آزمون حاضر شوند، اقدامات لازم را انجام می دهد، گفت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، به زودی نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود و داوطلبان می توانند در رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است، ثبت نام کنند.

وی افزود: این رشته ها شامل رشته محل هایی است که در پذیرش سال 98 تکمیل نشده اند و لذا طبق مصوبه این ستاد، متقاضیان بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی تراز شده پذیرفته شوند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص جزئیات این پذیرش از جمله رشته ها، ظرفیت پذیرش و واحد های پذیرنده، گفت: پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد امسال، شرایط و چگونگی پذیرش این دوره اعلام خواهد شد.

 طهماسب کاظمی با اشاره به بسترسازی های مطلوب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی، گفت: هم اکنون در 280 واحد دانشگاه آزاد اسلامی تنوع پذیرش دانشجو در گروه های مختلف تخصصی مقطع کارشناسی ارشد با بیش از 500 رشته گرایش وجود دارد که این ظرفیت گسترده می تواند امکان انتخاب آسان تر و بهتر را برای داوطلبان این مقطع ایجاد کند.

وی به امکانات و ظرفیت های کم نظیر علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بیش از 11 هزار آزمایشگاه و کارگاه مجهز، ده ها مراکز تحقیقاتی، پارک های فناوری، سراهای نوآوری، مراکز رشد و... جهت خدمت رسانی به دانشجویان بویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در واحدهای دانشگاهی فعال است که این امکانات و ظرفیت های عظیم تجهیزاتی، علمی و سرمایه انسانی در کنار پراکنش وسیع جغرافیایی، فضای پرجاذبه ای را برای دانشجویان، پژوهشگران و مخترعان جوان این دانشگاه فراهم کرده است.

 طهماسب کاظمی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری آنلاین کلاس های درسی در زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به اینکه حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان، سر لوحه برنامه‌های این دانشگاه است، در ترم گذشته تمام کلاس های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 700 هزار کلاس آنلاین بر بستر مجازی با موفقیت برگزار شد و به جرات می توان گفت در این عرصه هیچ دانشگاه و مرکز آموزشی حتی بهترین دانشگاه های دولتی نتوانستند با دانشگاه آزاد اسلامی رقابت کنند.

وی افزود: تجربه موفق برگزاری کلاس های غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی نشان داد که این دانشگاه بهترین زیرساخت ها و امکانات جهت پذیرش دانشجو در دوره های مختلف به ویژه تحصیلات تکمیلی را داراست.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1074135 برچسب‌ها بهروز طهماسب کاظمی مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرونا کرونا دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دانشگاه طهماسب کاظمی بدون آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران

دانشگاه آزاد اسلامی یزد در دو لیگ ربات پرنده و خودرو خودران هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم در دو تیم ربات پرنده و خودرو خودران مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران برگزار می‌شود، شرکت کرد.

محمدرضا جناب‌زاده هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، داوری مسابقات لیگ ربات پرنده را بر عهده دارد.

مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» به میزبانی واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود، بیش از ۱۸۰۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۱۶ تیپ در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

کد خبر 745948

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد