Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:45:32 GMT

هلال احمر اصفهان به ۴۶۷۵ نفر امدادرسانی کردند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۶۹۹۴

هلال احمر اصفهان به ۴۶۷۵ نفر امدادرسانی کردند

علی محمدهاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: : این افراد در قالب هزار و 266 حادثه مختلف در این استان امدادرسانی شده است. 

 وی با بیان اینکه چهار هزار و ۷۴ نیروی عملیاتی در قالب یک هزار و ۴۱۹ تیم در امدادرسانی به حوادث شش ماهه گذشته شرکت داشتند، تصریح کرد : یک هزار و ۱۷۵ دستگاه خودرو امدادی در این حوادث به کارگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: این حوادث شامل ۶۱۱ حادثه جاده ای، ۲۹۳ مورد حادثه شهری ، ۱۳۸ مورد خدمات حضوری ، ۱۲۶ مورد صنعتی و کارگاهی ، ۵۹ مورد حادثه کوهستان،  ۱۷ مورد حادثه ساحلی، چهار فقره آتش سوزی مرتع ، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد ریزش آوار ، یک مورد برف و کولاک، ۱۲ مورد خدمات مناسبتی ، یک مورد حادثه هوایی و یک مورد توفان بوده است.

هاشمی گفت: در این حوادث چهار هزار و ۶۷۵ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد ، ۹۲۶  نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند و۲۴۷ نفر سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به آمار بالای حوادث جاده ای  به رانندگان توصیه کرد در مسیر جاده‌ها با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس از بروز حوادث دلخراش جلوگیری و در صورت بروز حادثه با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

ایران جز ۱۰ کشور بلاخیز جهان به شمار می‌رود و این بلایای طبیعی و پدافند غیرعامل را باید از موضوع‌های اصلی در زندگی کنونی قلمداد کرد، ۴۳ بلای طبیعی و انسان‌ساز در جهان شناخته شده که ۳۵ مورد آن در ایران رخ می‌دهد.

بیش از چهار هزار امدادگر و نجاتگر، عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

برچسب‌ها امداد و نجات اصفهان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امداد و نجات اصفهان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد و نجات اصفهان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور مورد حادثه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ایام نوروز 1403 نیرو‌های هلال‌احمر به ۱۷ هزار نفر

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک محمودی اظهار کرد: از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲ هزار و ۲۶۴ مورد عملیات امدادی توسط نیرو‌های این جمعیت صورت گرفته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: در این بین هزار و ۳۱مورد جاده‌ای «معادل ۴۵ درصد» ۸۴ مورد کوهستان «معادل ۴ درصد» حادثه جوی ۱۵۴مورد معادل «۷درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۱۷ هزار و ۳۴۸نفر عنوان کرد و افزود: ۲ هزار و ۱۸۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ۸۳۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل، ۳۰۷نفر به مناطق امن انتقال داده شد و ۲ هزار و ۹۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

بابک محمودی اظهار کرد:همچنین برای ۱۷۸ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۵ هزار و ۴۶ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی ایام نوروز 1403 نیرو‌های هلال‌احمر به ۱۷ هزار نفر
  • امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز