Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس از نتیجه بازی تیمش در خانه رم ابراز رضایت کرد و گفت که به آینده تیمش در این فصل خوشبین است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو کسی که هر دو گل تساوی 2-2 یوونتوس در خانه رم در هفته دوم سری A را به ثمر رساند و این تیم را پس از 10 نفره شدن (با اخراج آدرین رابیو) از شکست نجات داد، درباره این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من فکر می‌کنم که ما از این بازی یک امتیاز مهم گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بازی بسیاری پیچیده شده بود اما ما به بازی برگشتیم حتی بعد از اخراج بازیکن‌مان. شاید در پایان فصل همین یک امتیازی که از این بازی گرفتیم، سرنوشت‌ساز شود.

رونالدو ادامه داد: در ابتدای فصل هستیم. مربی تیم هم جدید است با ایده‌‌هایی جدید اما من می‌بینم که تیم دارد خوب کار می‌کند، اشتیاق دارد و من برای خودمان آینده روشنی متصور هستم. چیزی که ما می‌بینیم تیمی شاد است که لبخند به لب کار می‌کند.

رونالدو که یوونتوس را بعد از هر گل خورده به بازی برگرداند، با احتساب گلی که در هفته اول مسابقات زد، اکنون با سه گل در صدل جدول رده‌بندی برترین گلزنان سری A است.

سری A| یوونتوس 10 نفره در خانه رم متوقف شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس سری A یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم

اولیور کان درباره برخی مسائل پشت پرده دوران حضور خود صحبت کرده است

طرفداری | زمان حضور اولیور کان در بایرن مونیخ به عنوان مدیر عامل، همواره با حواشی‌های بسیار زیادی همراه بود. از اختلاف با هواداران بر سر اسپانسری شرکت هواپیمایی قطر تا اخراج یولیان ناگلزمان و آوردن توماس توخل.

او در سال 2020 جایگزین کارل هاینتس رومنیگه شد و در پایان فصل گذشته نیز پس از آنکه اجازه همراهی تیم در آخرین بازی فصل را نداشت، بلافاصله پس از اتمام بازی و هنگام برگزاری جشن قهرمانی بوندسلیگا، اعلام شد به همراه حسن صالح حمیدزیچ اخراج شده‌اند.

حال اولیور کان به تازگی در مصاحبه‌ای مفصل با نشریه بیلد درباره برخی اتفاقاتی که آن روزها در بایرن مونیخ رخ داد و همچنین وضعیت مسائل فعلی این تیم، صحبت کرده که بخش اول آن را به شما ارائه داده‌ایم.

اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم انتقادات از یوسوا کیمیش

به عنوان یک فرد، من یوسوا را دوست دارم. او با روحیه و رهبری خود، می‌تواند مهره‌ای مهم برای هر تیمی باشد. با این حال درباره صحبت‌های مربوط به پست بازی او، گاهی اوقات آرزو می‌کردم قاطعانه‌تر بگوید که خودش را کجا می‌بیند.

برای من، او در خط هافبک مهره با ارزش‌تری است. او در یک‌سوم دفاعی زمین خودی، مدام صاحب توپ می‌شود و سپس با بازی‌سازی، ریتم بازی تیم را تعیین می کند. او همچنین دوست دارد در حملات شرکت کند، پاس‌های خوبی بدهد و گل بزند. از نظر سبک بازی، او هم یک هافبک نفوذی (شماره ۸) و هم یک هافبک دفاعی (شماره ۶) است که این گاهی اوقات می‌تواند در تعادل بازی مشکل ایجاد کند. 

انقلاب تابستانی در بایرن مونیخ 

تغییرات اساسی با یک بشکن اتفاق نمی‌افتد. صحبت از بازیکنانی است که قرارداد دارند و خواسته‌های خودشان را دنبال می‌کنند. همچنین این سؤال وجود دارد آیا شرایط بازار چنین اجازه‌ای را می‌دهد؟ از طرف دیگر، ایجاد تغییرات یک فرآیند سیال و دائمی دارد. ما هم در چنین شرایطی بوده‌ایم، مثل زمانی که ژروم بواتنگ و داوید آلابا رفتند یا در خط حمله روبرت لواندوفسکی به دنبال چالش جدیدی بود و ما مجبور شدیم او را جایگزین کنیم. به هر حال، اکنون شاید به جز منچسترسیتی، تیمی را نمی‌بینم که قدرتمندتر از بایرن مونیخ باشد. 

آیا در زمان خودتان به فکر انتقال هری کین بودید؟ 

هری کین قطعاً می‌تواند برای چند سال دیگر در این سطح بازی کند. جای تعجب نداشت که او چنین شروع خوبی داشت. او یک بازیکن با تجربه در سطح بالا است.

در آن زمان ما چنین فکری داشتیم،  بایرن می‌تواند هری کین را جذب کند اما در عین حال باید به ارلینگ هالند نیز فکر کند. بایرن همچنین می‌تواند به کیلیان ام باپه هم فکر کند. این تفکر مهم است زیرا باشگاه به جایگاهی رسیده که بتواند چنین گزینه‌هایی را در نظر بگیرد. البته این فقط در مورد بازیکنانی مثل آن‌ها نیست اما اگر می‌خواهید در صدر باقی بمانید، به این فوق ستاره‌ها برای ترکیب با شخصیت‌های دیگر و بازیکنان جوانی که می‌توانند از تیم‌های پایه جذب شوند، نیاز دارید. انجام چنین کاری ضروری است.

آیا کیلیان ام باپه گزینه‌ای جدی برای بایرن مونیخ بود؟ 

این ایده چندان جدی نبود زیرا بیرون کشیدن او از پاریس غیر ممکن بود. از طرف دیگر، هالند در بوروسیا دورتموند بند فسخ داشت و اگر به آن فکر نمی‌کردیم، این سهل‌انگاری بود. وظیفه ما این بود که بهترین مهاجمان اروپا را شناسایی کنیم و ببینیم چه کسی برای ما مناسب است.

الکساندر نوبل جایگزینی مناسب برای مانوئل نویر 

جایگزینی مانوئل نویر کار بسیار بزرگی است. گذشته نشان داده که ادامه دادن راه چنین بازیکنانی چه‌قدر می‌تواند دشوار باشد. با این حال من واقعاً عملکرد الکساندر نوبل در اشتوتگارت را دوست دارم. او نشان می‌دهد که می‌تواند برای بایرن مونیخ بازی کند.

آیا مکس ابرل موفق می‌شود؟

باشگاه به تداوم و ثبات نیاز دارد. امیدوارم او فرصت بیش‌تری برای اجرایی کردن ایده‌هایش داشته باشد. برای این منظور، کریستوف فرویند، یک مدیر برتر از سالزبورگ آورده شده است. روی کاغذ این اقدامات می‌توانند موفقیت‌آمیز باشند و من هم چنین آرزویی برای بایرن مونیخ دارم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • (ویدیو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • (ویدئو) چشم روشنی فریدونکنار؛ درنای بلژیکی خانه‌دار شد
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه