Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مهدی پاشازاده به‌عنوان یک پیشکسوت و مربی استقلالی در خصوص شکست این تیم برابر پاختاکور ازبکستان گفت: «جریان مسابقه نشان داد حریف شناخت کاملی از تیم ما داشت و متأسفانه موفق شد تمام برنامه‌هایش را در زمین اجرایی کند و به نتیجه دلخواه برسد، البته در شکست استقلال اشتباهات فردی نقش پررنگی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از محمد دانشگر در پست دفاع راست کمکی به خط دفاعی نکرد و اگر در غیاب وریا غفوری بازیکنی برای این پست در اختیار نبود کادر فنی می‌توانست از سیستم سه دفاعه استفاده کند و در جریان بازی هم مشاهده کردیم خط هافبک تیم پاختاکور نبض بازی را در دست گرفته و چگونه استقلال را پرس می‌کند. مسلماً اگر تعداد بازیکنان خط میانی تیم ما بیشتر بود، می‌توانستیم در میانه میدان بازی را تحت کنترل بگیریم.»

مدافع اسبق تیم ملی در ادامه گفت: « استقلال سه مهاجم خوب و زهردار دارد ولی دیاباته، مطهری و قایدی در بیشتر دقایق مسابقه از جریان بازی خارج بودند. در زمانی‌که تحت پرس حریف هستید ارسال پاس بلند پشت مدافعان کناری حریف باعث می‌شود عقب بکشند، این خودش در فوتبال نوعی پاتک محسوب می‌شود. در کل مشخص بود پاختاکور تیم استقلال را کامل آنالیز کرده ولی ما در عمل نشان دادیم شناخت خاصی از حریف نداریم.»

از پاشازاده در خصوص شرایط بدنی بازیکنان سؤال کردیم که گفت: « پاختاکور سومین حریف استقلال در قطر بود ولی این تیم ازبکستانی قبل از اینکه با استقلال بازی کند، چهار بازی را پشت‌سر گذاشته و در پنجمین مسابقه برابر تیم ما قرار گرفت و ضعف بدنی بازیکنان تیم استقلال برابر حریف ازبکستانی مشهود بود. فوتبال ما از نظر بدنی و بدنسازی مشکلاتی دارد که به این راحتی‌ها قابل حل نیست، چون هم به امکانات احتیاج داریم و هم به فرهنگ حرفه‌ای نزد بازیکنان! آیا همه بازیکنان فوتبال ما بعد از اتمام تمرین به منزل رفته و استراحت می‌کنند؟ ساعت خواب، نحوه صرف غذا و فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها حرفه‌ای است؟ یکی از مسائل مهم در بحث ریکاوری ماساژ است. مثلاً می‌دانید کریس رونالدو ماساژور اختصاصی دارد و بعد از هر مسابقه دو ساعت تمام ماساژ می‌گیرد؟»

مدافع اسبق تیم بایرلورکوزن آلمان گفت‌: «۲۰ سال قبل که عضو این تیم بودم، سه یا چهار ساعت قبل از زمان تمرین به باشگاه می‌رفتیم و ناهار را همان‌جا می‌خوردیم. چند اتاق بزرگ در اختیار بازیکنان بود تا هر کس دوست دارد روی تخت‌ها دراز بکشد و استراحت کند یا مثلاً دو ساعت بخوابد. نورپردازی اتاق‌ها طوری بود که به فرد آرامش می‌داد، اما در کشور ما می‌بینیم بعضی تیم‌ها کنار زمین لباس عوض می‌کنند یا بعضی بازیکنان‌مان یادشان می‌رود کفش ورزشی یا جوراب‌شان را سر تمرین بیاورند و خیلی مسائل دیگر که گفتنش چیزی را تغییر نمی‌دهد.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال پاشازاده پاختاکور باشگاه استقلال رونالدو مهدی پاشازاده وریا غفوری پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست ویتنام، حریف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ازبکستان در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.

بدین ترتیب تیم ملی ازبکستان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها حریف ایران شد. تیم ملی ایران امروز با نتیجه ۶ بر یک از سد قرقیزستان گذشت تا به نیمه نهایی صعود کند.

پیش از این تیم ملی فوتبال تایلند با نتیجه ۳ بر دو عراق را از پیش رو برداشته بود و در دیگر دیدار یک چهارم نهایی این رقابت تاجیکستان ۲ بر یک از سد افغانستان گذشت. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود. روز جمعه مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سهمیه صعود به جام جام جهانی را کسب می‌کردند و ازبکستان به عنوان میزبان رقابت‌ها از قبل به این مسابقات صعود کرده بود، تیم‌های بازنده یک چهارم نهایی برای کسب پنجمین سهمیه جام جهانی با هم رقابت خواهند کرد.

برنامه مسابقات روز جمعه به شرح زیر است:

پلی آف

عراق – افغانستان / ساعت ۱۰:۳۰

ویتنام – قرقیزستان / ساعت ۱۲:۳۰ 

نیمه نهایی

تایلند – تاجیکستان / ساعت ۱۴:۳۰ 

ازبکستان – ایران / ساعت ۱۷:۳۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور