Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، انجمن علمی دانشجویی قانون دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری گروه کوبل دارو، وبینار مطالعات بررسی اثر بودجه ای در مداخلات سلامت را ویژه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می کند.

این وبینار سه شنبه 8 مهر 99 از ساعت 14 تا 16 با موضوع بررسی پیامدهای مالی در بکارگیری یک مداخله سلامت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در  این وبینار «نیره آیتی» به تشریح مباحثی همچون جایگاه مطالعات اثر بودجه‌ای در نظام دارویی، اصول و الزامات انجام مطالعات اثر بودجه‌ای و معرفی نمونه عینی و واقعی از مطالعات اثر بودجه‌ای می‌پردازد.
شرکت در این وبینار برای عموم دانشجویان رایگان بوده و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به آدرس https://evnd.co/outIi مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اسماعیل والی کد خبر: 1074133 برچسب‌ها انجمن علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انجمن علمی اثر بودجه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی

هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.

 

اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام درخواست وام شهریه دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

مهدی محمدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

 


سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود


معاون فرهنگی دانشگاه تهران از برگزاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در سال جاری در دانشگاه تهران خبر داد.


شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت:دانشگاه تهران امسال جشن ۹۰ سالگی خود را در صورتی برگزار می‌کند که واگذاری سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی افزود: دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن ۹۰ سالگی هم با این رویکرد برگزار می‌کند.

وی ادامه داد:امسال ۹۰رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌کند که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خرداد ماه برگزار می‌شود.

شهبازی اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت است که شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه انتخاب شده و تلاش ما ازن است که بحث مهارت آموزی را داشته باشیم.

 
برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر


مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: در سال گذشته موفق به برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شده‌ایم و برای سال جاری نیز این برنامه‌ها را پیش رو خواهیم داشت.

سید فردین تقی‌زاده، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در خصوص اقدامات انجام شده این اداره کل در سال ۱۴۰۲ گفت: این اداره کل در سال گذشته موفق به برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دختر و پسر دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور ۶۵۲ دانشجو دختر و ۸۰۳ دانشجو پسر شده است.

تقی زاده با بیان اینکه این المپیاد به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان ورشته‌های ورزشی به صورت تیمی و انفرادی برگزار شده است؛ اظهار کرد: شرکت‌کنندگان چهارمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان در رشته‌های فوتسال، والیبال، دو و میدانی، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، شطرنج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 


همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد.

علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان این خبر افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

 


راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان در دانشگاه تهران خبر داد.

علیرضا وجهی، معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران درباره اقدامات تحولی در حوزه سلامت روان دانشجویان، گفت: مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران با برگزاری ۷۷۰ جلسه تخصصی مرتبط با ارتقا سواد سلامت روان دانشگاهیان و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی که حدود ۲۷۰ هزار نفر مخاطب آن بوده‌اند، پیشگام دانشگاه‌های کشور در زمینه آگاهی‌بخشی در این حوزه است.

رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران افزود: دانشجویان از سراسر کشور، کارکنان دانشگاه، کارشناسان و متخصصان دانشگاه‌های سراسر کشور، اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده‌های دانشجویان مخاطبان جلسه‌های تخصصی حضوری و مجازی مرتبط با ارتقا سواد سلامت روان دانشگاهیان و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی بوده‌اند.



وجهی بیان داشت: ورود به دانشگاه و شروع زندگی دانشجویی، به دلیل تغییرات عمده‌ای که در عرصه‌های مختلف زندگی برای فرد به وجود می‌آورد، استرس‌زا است و گاهی به دلیل عدم دسترسی به منابع حمایتی مطمئن، موجب ایجاد بحران‌هایی برای دانشجو می‌شود. در همین راستا واحد بهداشت روان مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران به منظور کمک به خانواده دانشگاه تهران به ویژه دانشجویان، خدمات متعددی را به صورت مجازی، حضوری و هیبریدی برای جامعه هدف در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود