Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان خداآفرین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،آئین تودیع و معارفه فرمانده هنگ مرزی شهرستان خداآفرین با حضور  فرماندار خداآفرین، فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی و اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

 سرهنگ احمدکوهی در این آیین به عنوان فرمانده هنگ مرزی شهرستان خداآفرین معرفی شده و از خدمات و تلاش‌های سرهنگ سید محمود سید زایر، فرمانده سابق هنگ مرزی شهرستان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مردم شهرستان جلفا در حمایت از عملیات «وعده صادق» رژه موتوری و خودرویی راه انداختند و از این طریق شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی را جشن گرفتند.

مردم شهرستان مرند نیز در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم غاصب اسرائیل، در میدان امام خمینی (ره) این شهر تجمع کرده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

برپایی ایستگاه های صلواتی و پخش شیرینی در مناطق مختلف استان، از دیگر جلوه های حمایت و شادمانی مردم در حمایت از عملیات بی سابقه موشکی سپاه پاسدارن است.

مردم شهرستان بستان آباد هم در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم غاصب اسرائیل، در پارک صبای شهر بستان آباد تجمع کرده و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همچنین تجمع خودجوش مردمی منطقه مهربان هم در حمایت از عملیات وعده صادق، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • رتبه اول آذربایجان شرقی در معرفی خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی دام و طیور
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • معرفی روسای جدید پلیس فتا و مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی
  • هرس شاخه های درختان سیب در شهرستان مراغه
  • روسای جدید پلیس فتا و پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه