Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته ی مهندس حسن باغبانیان :  این تصمیم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازگشت افراد آسیب دیده و معلول به شرایط عادی زندگی و همچنین کاهش مشکلات اقتصادی این قشر از جامعه گرفته شده و به همین منظور مجموعه ی 5040 آمادگی دارد با توجه به سابقه خوب همکاری های گذشته و  برنامه‌ریزی های دقیق و زیر ساخت‌های نرم‌افزاری ایجاد شده نسبت به ایجاد اشتغالِ بیشتر ، برای اقشار آسیب پذیر جامعه اقدام نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلدینگ تدبیر ایده پردازان 5040 با اشاره به ایجاد زیرساخت های مناسب در تیم فروش شرکت ۵۰۴۰ و مجموعه شرکت‌های زیرمجموعه از جمله مرکز مشاوره روانشناسی همکده و مرکز مشاوره حقوقی قاف افزود : همکاران ما در این بخش ها به صورت کاملاً دورکار در حال خدمت رسانی هستند و جالب اینجاست که درآمدهای بسیار مناسبی نیز از این طریق عایدشان می شود .

مهندس حسن باغبانیان مدیرعامل هلدینگ 5040 در پایان ضمن استقبال و اشتیاق فراوان برای جذب و استخدام اقشار آسیب پذیر جامعه در زیرمجموعه های هلدینگ ، اظهار امیدواری کرد در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور و موفقیت بیشتر افرادی خواهیم بود که به نوعی گرفتار معضلات ناشی از معلولیت و اعتیاد هستند و یا به عنوان زندانی ، در حال گذران دوران محکومیت خود می باشند .

2121

کد خبر 1437301

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، ناصر فخرموحدی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی افزود: این فرصت‌های شغلی با پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۱۸، تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی در استان ایجاد شده است.
وی گفت: نظارت بر نحوه اجرای طرح‌ها و هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده، بسیار حائز اهمیت است به گونه‌ای که شیوه نامه نظارت بر عملکرد طرح‌ها صادر شده است تا مورد رصد قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر راستی آزمایی طرح‌های اشتغال نیز تاکید و اضافه کرد: ایجاد شغل باید بتواند به معیشت و درآمد شهروندان کمک کند.
فخرموحدی با اشاره به اینکه بانک‌ها محدودیت‌های پرداخت تسهیلات را اعلام کنند، گفت: بانک‌ها باید موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات شناسایی و به شکل مکتوب اعلام کنند تا مراتب به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.
وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی تنها مشکلات مالی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحد‌ها مشکلات مدیریتی و حقوقی نیز دارند که رفع موانع و فعال سازی مجدد آنها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد