Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر از تشکیل هیئتی متشکل از مسئولان دامپزشکی، محیط زیست، شهرداری و نیروی انتظامی برای تصمیم‌گیری در خصوص برخورد قانونی با بازار سگ‌فروشان آزادگان خبر داد.

خبرگزاری میزان- هرچند فعالیت بازار سگ‌فروشان در بزرگراه آزادگان هیچ گونه وجهه قانونی نداشته و نمادی از قانون‌گریزی در پایتخت کشور است، تا کنون شاهد تلاشی از سوی مسئولان برای جلوگیری از فعالیت سودجویان در حاشیه این اتوبان نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودجویانی که با به خطر انداختن بهداشت عمومی و حادثه‌آفرینی در بزرگراه درآمدهایی هنگفت حاصل می‌کنند.

اما چرا با این تخلف محرز برابر قانون برخورد نمی‌شود؟

داود سرمدی، معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر به میزان گفت: چند سال پیش بود که شهرداری تهران به منظور ساماندهی پرنده‌فروشان خیابان مولوی، بازار فروش پرندگان را در اتوبان آزادگان واقع در منطقه ۱۸ راه‌اندازی کرد. اما این بازار تا سه سال گذشته دچار سوء مدیریت بود به گونه‌ای که علاوه بر پرندگان، حیوانات دیگری نیز به صورت غیرقانونی در این بازار عرضه و معامله می‌شدند.

وی افزود: حالا مدتی است شهرداری تهران از فروش حیواناتی غیر از پرندگان در این مرکز جلوگیری می‌کند. به همین دلیل، فروشندگانی که حدود یک دهه، حیوانات گوناگون به ویژه سگ را در این بازارعرضه می‌کردند حالا آن سوی اتوبان آزادگان که در محدوده شهرستان اسلامشهر است مستقرشده و متاسفانه مالکان زمین‌های آن منطقه هم زمین‌هایشان را به فروشندگان اجاره می‌دهند.

سرمدی با بیان اینکه وجود چنین مرکزی در حاشیه اتوبان آزادگان به لحاظ قانونی، وجهه نامناسبی داشته و از ابعاد اجتماعی و امنیتی برخوردار است گفت: این مرکز قطعا عبور و مرور در بزرگراه را مختل خواهد کرد که در پی آن احتمال دارد مشکلات دیگری هم ایجاد شود.

وی ادامه داد: فعالیت چنین مرکزی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. اگر هم بنا به فروش حیوانات باشد این فعالیت باید تحت نظارت نهادهای ذی‌ربط از جمله سازمان دامپزشکی صورت گیرد.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از فعالیت فروشندگان حیوانات در اتوبان آزادگان سه ماه است که آغاز شده گفت: هیئتی متشکل از اداره دامپزشکی، اداره محیط زیست، شهرداری منطقه ۵ اسلامشهر و نیروی انتظامی را تحت سرپرستی بخشداری چهاردانگه تشکیل دادیم که از محل بازدید کرده و گزارش‌های لازم را ارائه کنند تا بتوانیم با جمع‌بندای این گزارش‌ها موضوع را در شورای تامین مطرح کنیم.

وی افزود: تا کنون اکثر گزارش‌ها را دریافت کرده‌ایم و امیدواریم تا ماه بعد پس از تجمیع گزارش‌های مذکور و ارسال آن برای فرماندار اسلامشهر، تصمیم نهایی برای برخورد قانونی با این مرکز اتخاذ شود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا فرمانداری اسلامشهر تا ماه آینده بساط چندساله سودجویان سگ‌فروش در حاشیه بزرگراه آزادگان را جمع خواهد کرد یا این متخلفان همچنان به کسب درآمد غیرقانونی ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید:
بازار سگ‌فروشان، لکه‌ای سیاه بر پیشانی پایتخت + فیلم و عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: سگ اسلامشهر آزادگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سگ اسلامشهر آزادگان شهرستان اسلامشهر اتوبان آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هم ا کنون چند شرکت معتقدند ربات های انسان نما می توانند کمبود احتمالی نیروکار را جبران کنند و فعالیت های تکراری و خطرناک یا خسته کننده را در صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده فروشی و تولید انجام دهند.

ماسک در یک تماس دسته جمعی با سرمایه گذاران اعلام کرد که احتمالا ربات تسلا (اپتیموس) تا پایان سال برای انجام وظایفی در کارخانه آماده باشد. شرکت بوستون دینامیک سال های زیادی صرف توسعه ربات های انسان نما کرده است. در سال جاری میلادی استارت آپ فیگور که از سوی مایکروسافت و انویدیا پشتیبانی می شود، اعلام کرد قرارداد شراکتی با بی ام دبلیو خودروساز آلمانی امضا کرده تا ربات های انسان نما را در واحدهای خودروسازی در آمریکا به کار گیرد.

ماسک قبلا اعلام کرده بود فروش ربات احتمالا به بخش بزرگتری نسبت به دیگر فعالیت های تسلا از جمله خودروسازی تبدیل شود.

تسلا نخستین نسل ربات های اپتیموس به نام بامبل بی را در سپتامبر 2022 میلادی نماش داد. در سال جاری میلادی این شرکت یک ویدئو از نسل دوم ربات دوپای خود در حال تا کردن تی شرت را منتشر کرد.

کد خبر 6087174 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود