Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:03:23 GMT

40 میلیون یورو در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۰۳۳

40 میلیون یورو در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری شد


به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با حضور مسؤولین استانی و منطقه ای صبح امروز شرکت بین المللی بین المللی با سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی آبادان بهره برداری و فعال سازی شد که سید علی موسوی معاون توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید هیدروکربن‌های سبک و سنگین فعالیت خواهد کرد و خوراک و مواد اولیه نفت سفید و میعانات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان تولید سالیانه این واحد۲۴۰ هزار تن است که با تولید دو نوع حلال وایت اسپریت در صنعت رنگ و رزین و پاک کننده ها استفاده می‌شود.

موسوی بیان کرد: با بهره‌برداری از این واحد ۷۰ میلیون دلار به صادرات کالاهای تولیدی منطقه افزوده خواهد شد این واحد در مساحتی به متراژ ۲۴ هزار متر مربع ساخته است.

وی با اشاره به اینکه صددرصد این سرمایه‌گذاری خارجی است، افزود: این شرکت با میزان سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون یورو توسط سرمایه‌گذار خارجی خریداری و تکمیل شده است و برای ۶۰ نفر بطور مستقیم و  ۲۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی میکند.
 
معاون توسعه کسب‌وکارها گفت: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی، سرمایه‌گذار خارجی جذب می‌شود که هم از سرمایه و نقدینگی و هم از تجربه و تخصص و تکنولوژی آن استفاده خواهیم کرد همچنین از خام فروشی نفت جلوگیری میشود و به دو نوع حلال و مواد افزودنی دیگر تبدیل کردیم و با صادرات محصولات این کارخانه در واقع ۷۰ میلیون دلار به صادرات منطقه آزاد اروند اضافه شده‌است.


انتهای پیام /۷۲۰۵۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی یورو سرمایه گذاری توسعه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان