Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مادر شهید خسرو قادری با بیان اینکه چهل سال است از فراغمان از خسرو می‌گذرد، گفت: علیرغم اینکه فرزندان دیگری دارم اما جای خالی خسرو پر نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، شهید خسرو قادری، در سن 15 سالگی به برای دفاع از وطن به جبهه‌های جنگ رفت و تا کنون پیکر پاک این شهید بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید خسرو قادری در گفت‌وگو با تسنیم از روز اعزام فرزندش به جبهه اظهار داشت: اعزام خسرو به جبهه روز جمعه بود من درحال آماده شدن برای رفتن به نماز جمعه بودم، وقتی از نماز برگشتم خسرو رفته بود.

8 کتاب با محوریت دفاع مقدس از سوی به‌نشر منتشر شدخوزستان| اخلاص و ایمان بسیجیان در دوران دفاع مقدس معادلات دشمن را برهم زدنگاهی به پشت جبهه‎های درگیری در دفاع مقدس

وی با بیان اینکه "شب عملیات  زنگ زد و من تنها درخواستم این بود که به حرف فرمانده گوش کند افزود: فردا شب خواب خسرو را دیدم که در زمینی سرسبز آرام سرش را بر روی زمین می‌گذارد.

مادر شهید خسرو قادری با اشاره به اینکه "در عالم خواب پرسیدم آیا لحظه شهادت حضرت زهرا(س) در کنارت بود" بیان کرد: از خواب پریدم حدود ساعت دو نیمه شب بود، بدنم به شدت می‌لرزید اما به خاطر این خواب یا شهادتی که در خواب به من اطلاع داده شد گریه نکردم.

وی با عنوان اینکه "روز بعد خبر شهادت پسرم را خودم به همسایه‌ها اطلاع دادم" تصریح کرد: پس از مفقودی خسرو پدرش به جنوب رفت اما تا کنون مفقودالاثر است.

مادرشهید خسرو قادری با بیان اینکه "چهل سال است از فراغمان از خسرو می‌گذرد" گفت: علی‌رغم اینکه فرزندان دیگری دارم اما جای خالی خسرو پر نمی‌شود.

وی  با اشاره به اینکه "جوانان بسیجی و مسجدی امروز بسیار کمک حال من و همسرم هستند"عنوان کرد: محسن کمالی یکی از آنها بود که هر روز به خانه ما می‌آمد و همه کارها را انجام می‌داد.

مادر شهید خسرو قادری با بیان اینکه "من مادر دوم محسن شدم و تمام دلخوشی من شده بود"خاطرنشان کرد: روزی برای خداحافظی آمد، گفت برای چند روز به سوریه می‌رود، خیلی نگران شدم، گفتم سوریه که جنگ است، گفت نگران نباش زود برمی‌گردم.

وی گفت: چند مدت بعد مادر محسن  زنگ زد و خبر شهادت محسن را به من داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت، اظهار داشت: ساعت 11 شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه "کفترک" در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر 11 ساله به همراه مادر 40 ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن 26 ساله به همراه مادر 50 ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر 11 ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده 50 ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری 40 ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از 6 ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهیمن برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

ضربت عنوان داشت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • تاکنون ۶ هزار مادر فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند