Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-صفحه رسانه نوجوان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اینستاگرام پستی از خاطره رهبر انقلاب از نحوه آشنایی با شهید حسن باقری را منتشر کرد.

خبرگزاری میزان _ صفحه رسانه نوجوان دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اینستاگرام پستی از خاطره جالب رهبر  انقلاب از نحوه آشنایی با شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری را منتشر کرد و به نقل از ایشان نوشت: «من اصلا شهید باقری را نمی‌شناختم و در همان جلسه او را شناختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتشی‌ها گزارش خودشان را دادند و رفتند. گفتند از سپاه کسی بیاید و گزارش بدهد. یک وقت دیدم از آن عقب، فردی که آدم خیال می‌کرد پانزده، شانزده سال دارد، بلند شد و جست و خیز کنان آمد. در ذهنم گفتم حالا او می‌آید اینجا، بلد نیست حرف بزند، آبروی سپاه می‌رود. واقعا ترسیدم و دعا کردم. او شروع کرد به صحبت و از بس جزییات را شناسایی کرده بود، همه را مبهوت کرد. یک گزارش متینِ دقیقِ عالی ارایه داد که همه دهانشان باز ماند. من از خوشحالی در عرش پرواز می‌کردم و کیف کردم. واقعا تا آن وقت درباره اطلاعات جنگ گزارشی به این خوبی از هیچکس نشنیده بودم.»

 

بیشتر بخوانید: خاطره گویی نوجوانان رزمنده دفاع مقدس در محضر رهبر انقلاب + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید نابغه رهبر انقلاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید نابغه رهبر انقلاب رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب یک حکم جدید صادر کردند +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی دامت توفیقاتُه

با یاد نیک از مرحوم آیة‌الله امامی کاشانی و طلب مغفرت و رضوان برای ایشان، جنابعالی را به سِمَت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری و متعلقات آن منصوب می‌کنم. با توجه به شایستگی‌های آن جناب، انتظار می‌رود ارتقای سطح علمی آن موسسه، و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته‌ی علمی، و نیز سامان‌دهی به دیگر امور آن مجموعه، مورد توجه کامل قرار گیرد. توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای
۲۶ فروردین ۱۴۰۳

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895030

دیگر خبرها

  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • حکم رهبر انقلاب برای تولیت مدرسه شهید مطهری
  • حکم انتصاب رهبر انقلاب برای تولیت مدرسه شهید مطهری
  • رهبر انقلاب یک حکم جدید صادر کردند + جزئیات
  • با حکم رهبر انقلاب؛ تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب شد
  • حجت‌الاسلام توجّهی به عنوان تولیت مدرسه مطهری منصوب شد
  • حجت الاسلام توجهی به تولیت مدرسه عالی شهید مطهری منصوب شد
  • انتصاب تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • رهبر انقلاب یک حکم جدید صادر کردند +جزئیات