Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که تساوی خارج از خانه شاگردانش مقابل رم در هفته دوم سری A را یک پسرفت می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو پس از تساوی 2-2 شب گذشته (یکشنبه) یوونتوس در خانه رم در دیداری که یووه 10 نفره دو بار از میزبانش عقب افتاد و هر دو بار با گل‌های رونالدو به بازی برگشت، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: حریفی که در این بازی مقابلش قرار داشتیم با حریف‌مان در هفته اول کاملاً متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم من می‌دانستیم که رویکرد بازی‌مان باید کاملاً متفاوت از بازی قبلی باشد. با این حال قبول دارم که از نظر عملکردی بازی‌مان مقابل رم یک قدم رو به عقب بود اما نباید فراموش کنیم که تیم ما در دوره گذار قرار دارد و ما در اردوی پیش فصل‌مان حتی فرصت بازی‌های تدارکاتی هم نداشتیم تا در مورد تاکتیک‌های‌مان آزمون و خطا کنیم. در نهایت در شرایطی که یک گل عقب بودیم و یک بازیکن هم کمتر داشتیم، یک امتیاز گرفتیم آن هم در حالی که بازیکنانی مانند آرتورو در ترکیب‌مان بودند که نزدیک به 6 ماه است بازی نکرده‌اند. می‌دانستیم که باید از موقعیت‌های مسلم گلزنی‌مان باید نهایت استفاده را انجام دهیم چون پرتعداد دست به ضدحمله می‌زند اما اتفاقاتی که امیدوار بودیم رخ دهند، رخ ندادند. همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های منظم و سازمان یافته کار سختی است.

پیرلو ادامه داد: متأسفانه ما نمی‌توانیم تمام شرایط را در تمرینات‌‌مان شبیه سازی و آنها را تمرین کنیم و باید در طول بازی آزمون و خطا کنیم. آرتور برای تطبیق دادن خودش با سری A و به سبک بازی ما نیاز به زمان دارد بماند که او بعد از کلی نیمکت‌نشینی و دوری از میادین دارد، بازی می‌کند.

سری A| یوونتوس 10 نفره در خانه رم متوقف شد

سرمربی بانوی پیر در تمجید از ناجی تیمش هم اظهار داشت: ما خوشحالیم که رونالدو را داریم چون او فقط یک بازیکن گلزن نیست. زمانی که 10 نفره شدیم دیدید که چقدر بر دوندگی‌اش افزود و با بازگشتش به عقب به هم‌تیم‌هایش کمک بزرگی کرد.

پیرلو در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا در این فصل اینتر به عنوان رقیب اصلی یوونتوس در کورس قهرمانی تیم پرمهره‌تری است، تأکید کرد: نمی‌دانم که آیا اینتر تیم بهتری دارد یا نه اما مطمئناً این تیم از سال گذشته قوی‌تر شده است، چون بازیکنان با کیفیت را به تیمش اضافه کرده است. به نظر این رقابت‌ تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان یوونتوس اینترمیلان یوونتوس بازی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا

اینتر برای ششمین بازی متوالی میلان را شکست داد

طرفداری | هم میلان و هم اینتر سابقه 6 پیروزی متوالی در دربی دلامادونینا را دارند. 

اینتر با برتری مقابل میلان در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ فاتح اسکودتو شد و علاوه بر این، ششمین پیروزی متوالی خود در دربی دلامادونینا را تجربه کرد. به گزارش اوپتا، نراتزوری با این برد به رکورد 6 پیروزی پیاپی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا رسید. میلان در دو مقطع بین سال های 1946 و 1948 و همچنین بین سال های 1911 و 1913 موفق شده بود در 6 دربی متوالی اینتر را شکست دهد. نراتزوری در صورت پیروزی در اولین دربی فصل بعد به تنهایی رکوردار می شود. 

نتایج 6 دربی اخیر دلامادونینا میلان 0-3 اینتر (سوپرکاپ) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت سری آ در فصل 2022/23) میلان 0-2 اینتر (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 5-1 میلان (بازی رفت سری آ در فصل 2023/24) میلان 1-2 اینتر (بازی برگشت سری آ در فصل 2023/24)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان