Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@20:12:44 GMT

ایزوایکو بزرگترین حامی صنعت ملی نفتکش

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۲۶۱

ایزوایکو بزرگترین حامی صنعت ملی نفتکش

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت:ایزوایکو بزرگترین حامی صنعت ملی نفتکش است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حمید رضاییان اصل به تشریح تعمیراتی که روی شناور و نفت کش ها در مجموعه ایزوایکو صورت می گیرد پرداخت و گفت: نفتکش 150 هزار تنی stark با مالکیت شرکت نفتکش جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه 3 شهریور ماه عملیات از آب گیری آن انجام شد و جهت انجام امور تعمیراتی از جمله تعویض ورق، کارهای فلزی، لوله کشی، تعمیر موتور اصلی، الکترو موتورها، تعمیر ژنراتور اصلی و شیرآلات وارد درای داک(حوض خشک) در مجموعه ایزوایکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این نفتکش که قابلیت حمل 150 هزار تن فرآورد‌های نفتی را دارد با توان و عزم نیروهای زبده  در این مجتمع  طی 25 روز پس از انجام تعمیرات مورد نیاز به شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده می شود.

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با بیان اینکه این نفتکش حدود یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشته است، خاطرنشان کرد: این شناور دارای ابعادی به طول 274، ارتفاع 23 و عرض 48 متر است.

رضاییان در پایان اضافه کرد: با همراهی روز افزون نیروهای متخصص در این مجموعه، نه تنها سرعت روند کار افزایش یافته بلکه ارزآوری و اشتغالزایی قابل توجهی در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایزوایکو صنعت ملی نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد

دولت فیلیپین مدعی شد ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرده و آن‌ها به این کشور بازگشته‌اند.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.

۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.

نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.

فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.

دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)