Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@01:10:16 GMT

خدمت‌رسانی به افراد فاقد ماسک ممنوع است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۳۴۳

استاندار تهران با اشاره به اینکه ارائه خدمات به هر شخصی که از ماسک استفاده نکرده باشد، در این استان ممنوع می‌شود، گفت: این موضوع به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و کارمندی که به چنین افرادی خدمت‌رسانی کند، متخلف است.

«انوشیروان محسنی بندپی» روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان تهران و در جمع خبرنگاران افزود: تهران برای اجرای برخی محدودیت‌ها آزمونه(پایلوت) شده و یکی از همین اقدامات، ممنوعیت ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پس از آخرین تعطیلات، سفرها و مراسمی‌هایی که در آن روزها برگزار شد، متاسفانه تعداد مراجعان سرپایی، بستری و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه افزایش یافت.

وی مصداقی از این افزایش را بیان و اضافه کرد: در چهارم مهرماه نسبت به روز قبل از آن، تعداد بستری‌ها در این استان ۳۰۰ نفر افزایش یافت و تداوم آن، شرایط را برای خدمت‌رسانی و مدیریت سخت‌تر می‌کند.

محسنی بندپی اظهارداشت: بر همین اساس استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به ستاد ملی کرونا پیشنهاد واگذاری اختیار تصمیم‌گیری به استان‌ها را دادند و این موضوع در جلسه آخر ستاد ملی کرونا تصویب شد.

استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس این مصوبه، اجرای هر پیشنهادی از سوی استان‌ها منوط به تایید آن در ۲ وزارتخانه کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی اماکن گروه سه و چهار شامل باشگاه‌هایی که در آن افراد ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند، رستوران‌ها و تالارها در سطح استان همچنان ادامه دارد.

محسنی‌بندپی تاکید کرد: تلاش می‌شود تا با این اقدامات بتوان تراکم جمعیت را کنترل کرد و مدیریت بیماری در استان را شاهد بود.

استان تهران از هفته گذشته در وضعیت بحرانی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

برچسب ها: ماسک ، استان تهران ، پروتکول بهداشتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KHA

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ماسک استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدنژاد اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت 2 بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه 10 فروردین 1403 خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط 1، 2، 3، 4، 6 و 7 مترو تهران از ساعت 22 تا 2 بامداد روز بعد (شنبه 11 فروردین‌ماه) با سر فاصله 30 دقیقه انجام خواهد شد.

سرویس‌دهی مترو تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه 12 و سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه 1403) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت 2 بامداد با سر فاصله 30 دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط 5 تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • ادعای جدید ایلان ماسک ؛ بازگشت بینایی به افراد نابینا
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند