Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه سنندج و تعدادی دیگر از مسئولین استانی، صبح امروز واحد تولیدی ماد نوا کابل و واحد تولیدکننده کپسول آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شماره یک سنندج به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کردستان در افتتاحیه این واحدها اظهار کرد: 
پروژه تولیدی شرکت تولید کننده ماد نوا کابل در فاز توسعه و ریخته‌گری تولیدکننده مفتول از کاتد مس با سرمایه‌گذاری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان با مشارکت بانک صنعت و معدن در سنندج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دره‌وزمی با بیان اینکه این واحد تولیدی ضایعات مس را به مفتول مسی تبدیل می‌کند، افزود: با توجه به نیاز داخلی صنایع و به منظور کیفیت خرید بخشی از نیازمندی‌های صنعت کشور را در استان تامین کنیم.

وی یادآور شد: این شرکت در سال ۹۶ با تولید آزمایشی و در سال ۹۷ به تولید انبوه رسیده به شکلی که امسال یک هزار تن تولید داشته است.

دره‌وزمی تصریح کرد: با افتتاح این واحد، زمینه اشتغال برای ۳۵ نفر فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان هدف از اجرای این طرح را اشتغالزایی و رونق تولید داخلی بیان کرد و  گفت: جای بسی خرسندی است که در این شرایط اقتصادی این واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده و زمینه ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: هر کارگاه تولیدی که اشتغال یک فرد مددجوی کمیته امداد را تامین کند پرداخت بیمه فرد شاغل به مدت ۲ سال و وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی به مدیرعامل آن کارگاه اهدا می‌شود.

محمدرسول شیخی‌زاده با بیان اینکه در مناطق محرومی که ضریب محرومیت آن بیشتر باشد این بسته تشویقی افزایش می‌یابد، افزود: اگر در یک شرکت دانش‌بنیان زمینه  اشتغالزایی افراد مددجو  فراهم شود، سه سال حق بیمه فرد مدد جو از طرف کمیته امداد پرداخت می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: از مجموع ۳۵ نفری که در این کارگاه تولیدی مشغول به کار شده‌اندف ۹ نفر آنان مددجوی کمیته امداد هستند.

گفتنی است واحد تولیدی کپسول آتش‌نشانی اولین واحد تولیدکننده کپسول آتش نشانی در غرب کشور با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیون تومان، زمینه اشتغال مستقیم ۲۴ نفر را با  ظرفیت تولید ۱۰ هزار کپسول در سال تامین کرده است. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهرک صنعتی شماره یک کپسول آتش نشانی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند

هاشم علایی امروز در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از الزامات ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گفته او، با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک می‌کنیم.

علایی با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از واحدهای تولیدی در قالب بسته‌های حمایتی افزود: این نوع مشوق‌ها باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد و تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم